نماینده مردم رشت:

خبرهای خوبی از سهام عدالت شنیده نمی‌شود/ کدام‌یک از شرکت‌های کشور سوددهی مطلوبی دارند تا سهام پرداخت کنند؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سهام عدالت نباید از خزانه دولت به مردم پرداخت شود، گفت: زمانی شرکتی قادر به پرداخت سود سهام است که وضعیت اقتصادی آن مطلوب بوده و سود واقعی داشته باشد اما برای ما جای سؤال است که کدام‌یک از شرکت‌های کشور در حال سوددهی هستند؟

خبرهای خوبی از سهام عدالت شنیده نمی‌شود/ کدام‌یک از شرکت‌های کشور سوددهی مطلوبی دارند تا سهام پرداخت کنند؟

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فسادهای مالی در سهام عدالت اظهار کرد: با توجه به اینکه تجربه درزمینهٔ اقتصاد دارم و خبرهایی که به گوش می‌رسد، اشتباهاتی در سهام عدالت صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه متأسفانه خبرهای خوبی از سهام عدالت به گوش نمی‌رسد، افزود: به‌زودی گزارش‌هایی از نحوه پرداخت سهام عدالت منتشر خواهد شد و همه از جریان آن مطلع می‌شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چرا زمان واریز سود سهام عدالت مشخص نیست، گفت: ما در اداره بخش‌های اصلی کشور مانده‌ایم و قضیه پرداخت سهام عدالت مصداق ضرب‌المثلی است که شخصی چیزی برای خوردن نداشت و از طرفی دیگر پیاز می‌خورد تا اشتهایش باز شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بحث اشتغال، درآمد و بودجه مشکل دارد و پرداخت سود سهام عدالت باید زمانی باشد که دولت پول کافی داشته باشد.

حسنی با اذعان به اینکه در اداره بسیاری از مباحث و مسائل کشور ما درمانده شده‌ایم، خاطرنشان کرد: درآمد دولت پاسخگوی هزینه‌های کشور نیست و باید فرصت مناسبی پیدا شود تا حق مردم از سهام عدالت پرداخت شود.

وی در تعریف پرداخت سود سهام در نظام اقتصادی و مالی بیان کرد: زمانی شرکتی قادر به پرداخت سود سهام شخصی خواهد بود که وضعیت اقتصادی آن مطلوب بوده و سود واقعی داشته باشد اما برای ما جای سؤال است که کدام‌یک از شرکت‌های کشور در حال سوددهی هستند؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سهام عدالت نباید از خزانه دولت به مردم پرداخت شود، تصریح کرد: پرداخت سود سهام عدالت تکلیف دولت است اما این پرداختی باید در دولتی باشد که شرکت‌های آن سوددهی مطلوبی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه