فرمانده نداجا در رشت:

برگزاری سالانه ۲۵ رزمایش از سوی نداجا/ برگزاری رزمایش‌ها نشان از اقتدار نداجا در منطقه است

امیر سیاری گفت: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها نشان از اقتدار و عظمت گسترده نیروی دریایی ارتش ایران در منطقه است.

برگزاری سالانه ۲۵ رزمایش از سوی نداجا/ برگزاری رزمایش‌ها نشان از اقتدار نداجا در منطقه است

به گزارش ۸دی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری شامگاه سه‌شنبه در نشست‌خبری با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش در طول سال سلسه آزمایش‌های متعددی در دریای خزر و دریای جنوب انجام می‌دهد، اظهار داشت: برگزاری رزمایش‌های مختلف از برنامه‌های مداوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نداجا با تاکید بر اینکه به‌طور سالانه نیروی دریایی ارتش بیش از ۲۵ رزمایش برگزار می‌کند، تصریح کرد: رزمایش‌های مذکور از تخصص‌های مختلف آغاز شده و با رسیدن به یک جمع‌بندی کلی به‌عنوان رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۶ برگزار می‌شود.

دریادار سیاری از برگزاری رزمایش جنگال نیروی دریایی در ناوگان جنوب و در منطقه سوم دریایی نبوت خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها نشان از اقتدار و عظمت گسترده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی با اشاره به بازگشت ناوگروه اعزامی ارتش از مسابقات جام دریا در کشور آذربایجان و مسابقات بین‌المللی غواصی در روسیه گفت: رزمندگان نیروی دریایی ارتش با همت و غیرت مقام دوم مسابقات جام دریا و غواصی را در بین کشورهای شرکت‌کننده کسب کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه مسابقات بین المللی غواصی در ابعاد مختلف برگزار شد تصریح کرد: سطح مقام کسب شده از سوی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مناسب است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه