مدافع سپیدرود:

شانس با ما یار نبود / فرصت حضور در لیگ برتر آسان به دست نیامده و باید حفظ شود

مدافع سپیدرود با غیرمنتظره خواندن باخت این تیم در دوبازی گذشته گفت: برای کسب نتایج خوب و شادی هواداران، هم پیمان شده ایم.

شانس با ما یار نبود / فرصت حضور در لیگ برتر آسان به دست نیامده و باید حفظ شود

به گزارش ۸دی، سید محسن حسینی پیوستن به تیم سپیدرود را افتخاری برای خود دانست و اظهار کرد: اضافه شدن به یک تیم گیلانی برای من مایه افتخار بوده و تمام تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر در کنار تیم به کار می بندم.

وی با اشاره به باخت سپیدرود در دو بازی گذشته گفت: همانطور که کارشناسان نیز گفته اند این دو باخت غیر منتظره بوده چرا که سپیدرود درلیگ امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد اما نباید از این موضوع غافل شد که این تیم بعد از ۲۵ سال توانسته به بالاترین سطح فوتبال صعود کند.

مدافع سپیدرود تصریح کرد: در طول دو سال گذشته سپیدرود به مشکلات عدیده ای دچار بوده و با کمترین امکانات در اوج مشکلات به گونه ایی معجزه وار توانسته به لیگ برتر صعود کرده و رقیبانش را با امکانات مالی و فنی بالا پشت سر بگذارد.

حسینی تأکید کرد: فرصت حضور در لیگ برتر آسان به دست نیامده و باید حفظ شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هرچند امسال چند بازیکن با تجربه ملی و لیگ برتری به تیم اضافه شده اما  نباید این موضوع را از یاد بُرد که شاکله تیم از سطح لیگ یک است.

مدافع سپیدرود افزود: سپیدرود دارای بازیکنان جوان مستعد و همچنین باتجربه است و تلفیق جوانی و تجربه به زمان نیاز دارد.

حسینی تصریح کرد: این زمان بدان معنا نیست که بخواهیم شکست ها را توجیه کنیم ولی باید فرصت ها را همه جانبه بررسی و برای کسب نتایج مورد نظر صبوری کرده و از تیم حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته اول رقابت ها با اینکه سریع ترین گل لیگ را به ثمر رساندیم اما روی اشتباه فردی موفق به کسب نتیجه نشدیم، ادامه داد: در هفته دوم نیز برابر سیاه جامگان مشهد در حالی که فوتبالی تهاجمی را به نمایش گذاشتیم اما شانس با ما یار نبود.

مدافع سپیدرود یادآور شد: در کنار تمام این مشکلات ولی همه اعضای تیم همدل و هم پیمان شده ایم که با بازی خوب، نتایج رضایت بخش برای سپیدرود کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه