عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

ایران اجازه بازدید و سرکشی از مراکز نظامی و تسلیحاتی را به احدی نمی‌دهد

عباسی گفت: ایران اجازه بازدید و سرکشی از مراکز نظامی و تسلیحاتی را به هیچ‌کس نمی‌دهد.

ایران اجازه بازدید و سرکشی از مراکز نظامی و تسلیحاتی را به احدی نمی‌دهد

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش در واکنش به مطرح‌شدن بازدید از مراکز تسلیحاتی و نظامی ایران از سوی آمریکا و مجامع بین‌المللی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به‌هیچ‌وجه اجازه سرکشی و بازدید از مواضع و مراکز نظامی و تسلیحاتی خود را به احدی نمی‌دهد.

وی بابیان اینکه بازدید از مراکز نظامی باید با اجازه شورای عالی امنیت ملی باشد، افزود: مجلس نمایندگان شورای اسلامی نیز اجازه ورود بیگانگان به نهادهای امنیتی و تسلیحاتی داخل را نمی‌دهد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستیابی‌های آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و مختل کردن فعالیت‌های ما در ایران، گفت: تاکنون تعامل با آمریکا موجب مختل شدن و به تعطیلی کشانده شدن مراکز هسته‌ای ما منجر شده و ما هیچ‌گاه اجازه بازدید از مراکز هسته‌ای را نمی‌دهیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دشمن در تلاش برای تضعیف قدرت دفاعی و امنیتی کشور است، افزود: هر کشوری حق دارد برای دفاع از کشورش تجهیزات نظامی داشته باشد و در مقابل با تهدیدهای جوامع خود را آماده کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه بسیاری از کشورها با داشتن سلاح‌ها و ابزارهای جنگی نه برای دفاع بلکه برای تجاوز تسلیحات نظامی دارند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی باید در چارچوب قانون از تسلیحات نظامی برخوردار باشد و هیچ‌گاه مراکز نظامی ما موردگفتگو و بازدید قرار نخواهد گرفت.

عباسی بابیان اینکه آمریکا در چارچوب قوانین بین‌المللی منطقه را ناامن کرده، افزود: تجاوز آمریکا به بسیاری از کشورها مشهود است و با سلاح‌های خود مسلمانان و مردم جهان را به جان هم انداخته‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه