نوبخت در رشت:

پیمانکاران و مدیران را بخاطر تکمیل نشدن پروژه ها سرزنش نکنید / نباید محرومین زیر چرخ دنده‌های توسعه له شوند

معاون رئیس جمهور گفت: پیمانکاران و مدیران را بخاطر اینکه پروژه ها در زمان مقرر اجرا نمی شود سرزنش نکنید چرا که مشکلات اعتباری در حوزه های مختلف بسیار است.

پیمانکاران و مدیران را بخاطر تکمیل نشدن پروژه ها سرزنش نکنید / نباید محرومین زیر چرخ دنده‌های توسعه له شوند

به گزارش خبرنگار هشت دی از رشت، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های توسعه اشتغال و تولید استان گیلان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: در حماسه بزرگ‌ و هوشمندانه ای که مردم ایران بویژه گیلانیان انجام دادند من خود را متعهد به ۴ وعده میدانم.

وی با اشاره به اجرای طرح های زیربنایی افزود: باید در ۴ سال آتی این طرح های زیربنایی تکمیل شود، همه ناکامی هایی که در ۴ سال نمایندگی وجود داشت، به تدریج مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره بر اینکه ۱۸۰۰ میلیارد تومان در شرایطی پرداخت شد که بیش از حد مصوب بود گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته برای راه آهن مضاف بر اعتبارات پرداخت شد.

نوبخت خطاب به نمایندگان استان‌ اظهار کرد: از روز چهارشنبه به پرداخت مطالبات و اعتبارات طرح‌ های عمرانی پرداختیم، ۱۵۰۰میلیارد تومان نقد و ۸۵۰۰ میلیارد به صورت اقساط پرداخت می‌کنیم.

وی با اشاره به مطالبات پیمانکاران افزود: یکی از دلایل تاخیر افتادن در کار اختلاف بین دکتر حاجی محمدی با مدیران بخشی بود، که دکتر حاجی محمدی به دنبال این بود که طرح های استانی را در اولویت قرار دهیم و ظرف همین هفته ان شالله امکان توزیع را فراهم ‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه توسعه بدون زیربناها انجام نمی شود خاطر نشان کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان نقد مطالبات شرکت های زیرساختی و راه آهن پرداخت شد و ما از نظر اعتباری مشکلی نداریم.

نوبخت افزود: پیمانکاران و مدیران را بخاطر اینکه پروژه ها در زمان مقرر اجرا نمی شود سرزنش نکنید چرا که مشکلات اعتباری در حوزه های مختلف بسیار است و باید با همیاری همه دستگاهها حل شود.

وی گفت: ۸ دلار قیمت نفت بخاطر سیاست های ویژه در خارج از کشور افت کرد، امروز اگر کاری انجام نشده باشد یک توافقی صورت گرفته و من از نکته سنجی مدیران بانکهای کشور قدردانی میکنم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: من این عقیده را ندارم که توسعه باید به هر قیمتی ایجاد شود و محرومین زیر چرخ دنده های توسعه له شوند، بلکه باید از هم ‌اکنون به فکر محرومین بود.

نوبخت با بیان اینکه کشور باید از همه شایستگان برای پیشرفت استفاده کند اظهار کرد: دولت آقای روحانی بدنبال کابینه ای فراجناحی و هدف مشترک ما توسعه گیلان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حرف حساب
شکری هم در این همایش تشریف داشت؟
در حاشیه