AFC نفت را از آسیا کنار می‌گذارد؟

شرایط باشگاه نفت تهران بغرنج است و این تیم در صورت عدم دریافت مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شود.

AFC نفت را از آسیا کنار می‌گذارد؟

به گزارش ۸دی، باشگاه نفت تهران شرایط نامناسبی دارد و این شرایط نامناسب باعث شد علی کریمی پس از بلاتکلیفی زیاد یک روز پیش از برگزاری دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس از قبول هدایت این تیم انصراف دهد. نفتی‌ها هم خیلی زود دست به کار شده و حمید درخشان را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، اما این اتفاق در شرایطی رقم خورد که تکلیف خیلی چیزها در این باشگاه مشخص نیست.

نفت که با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی فصل گذشته موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، در شرایطی باید برای این رقابت‌ها آماده شود که حتی شرایطش برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه بسیار سخت است. در صورتی که نفتی‌ها نتوانند مجوز حرفه‌ای خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دریافت کنند، این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد و فدراسیون فوتبال نیز مجبور به معرفی نماینده دیگری برای شرکت در این مسابقات است.

این اتفاقات در شرایطی رقم می‌خورد که در سالیان گذشته AFC باشگاه‌های دیگری را در فدراسیون‌های زیر نظر خود به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای با محرومیت‌هایی مواجه کرده است که شاید این محرومیت نصیب نفتی‌ها نیز شود. در صورتی که نفت از سوی AFC محروم شود، حتی احتمال محرومیت این تیم از حضور در لیگ برتر نیز وجود دارد که البته در این صورت هم این اتفاق برای فصل آینده اعمال خواهد شد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ ضمن تأیید این مطلب گفت: ما هیچ پیش داوری در این خصوص نداریم و امیدواریم که باشگاه نفت تهران مجوز حرفه‌ای را دریافت کند و خودمان هم در این زمینه هر کمکی بتوانیم انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه