سجاد بازگیر با ملوان تمدید کرد

ملوان بندرانزلی با یکی دیگر از هافبک‌های فصل گذشته خود برای تمدید به توافق رسید.

سجاد بازگیر با ملوان تمدید کرد

به گزارش ۸دی،سجاد بازگیر هافبک ملوان با حضور در دفتر باشگاه ملوان قرارداد خود را به مدت یک فصل با باشگاه ملوان تمدید کرد.

سجاد بازگیر اهل لرستان و دومین فصل حضور خود در تیم بزرگسالان ملوان را تجربه می‌کند.

وینگر – مهاجم ۲۸ ساله پیش از این سابقه بازی در استقلال ملاثانی، نفت تهران و خیبر خرم آباد را نیز در کارنامه دارد.

بازیگر فوتبال را از باشگاه شاهین دارائی و پس از آن اولین قرارداد رسمی خود را با پاس تهران در رده نوجوانان امضا کرد و فوتبال حرفه‌ای را از پاس تهران شروع کرد است.

او ۲۶ بازی در لیگ آزادگان و ۹ بازی در لیگ دسته دو و ۴ مسابقه نیز در جام حذفی فوتبال ایران در کارنامه دارد.

بازگیر در مجموع ۳۹ مسابقه‌ای که به میدان رفته است بیش از ۳۵۰۰ دقیقه برای تیم‌هایش به میدان رفته و ۷ بار موفق به گلزنی و ۳ بار نیز پاس گل داشته است.

ورودی‌های ملوان بندر انزلی تا اینجای کار مهران برزگر به عنوان کمک مربی، پژمان ثابتی و محمد رستمی بودند، آن‌ها با مازیار زارع سرمربی خود تمدید کردند و توانسته با رسول ناصر بخت، میعاد یزدانی، حافظ یعقوبی، محمد مهری، آرمین انبساطی، رضا حیدری نیز برای تمدید به توافق برسند.

ملوان بندرانزلی که برای فصل جدید تمرینات خود را از سر گرفته است، بازیکنان ملوان دیروز در مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پا به توپ شدند.

مازیار زارع پس از گفت‌وگو با بازیکنان به شرح تمرینات پرداخت و پس از آن‌ها بازیکنان برای گرم کردن دور زمین ورزشی حسن رود دویدند.

محمد حبیبی مربی باتجربه انزلیچی که سابقه حراست از دروازه ملوان در سال‌های دور دارا است با مبین عشایر گلر مستعد ملوان مشغول تمرین و آماده‌سازی برای فصل آینده شد.

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان که در ابتدای فصل تصمیم به خداحافظی گرفته بود و سرانجام با تصمیم هیات مدیره در ملوان ماندنی شده است در تمرینات ملوان حضور دارد و با بازیکنان به گپ و گفت پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه