یادداشت؛

رحمانیت انقلاب و فراموشکاری اصلاح طلبان

انقلاب بارها آغوش خود را به روی فرزندان خود باز کرده است اصولا تفکر انقلاب جذب حداکثری جذب حداکثری است.

رحمانیت انقلاب و فراموشکاری اصلاح طلبان

به گزارش ۸دی، علی مختاراده در واکنش به برخورد این روزهای جریان اصلاح طلب با هنرمندانی نظیر تتلو در یادداشتی نوشت:

انقلاب بارها آغوش خود را به روی فرزندان خود باز کرده است اصولا تفکر انقلاب جذب حداکثری جذب حداکثری است.

اینکه امروز برخی با جذب جوانان به تفکر انقلابی به شدیدترین نحو ممکن برخورد می‌کنند شاید بزرگترین حجتشان پاک شدن چهره خشن انقلابیگری است که برای جامعه ساخته‌اند . یادمان نرود که این جریان با همین شعائر توانسته در بطن جامعه برای خود چهره بسازد. فراموش نکنیم شعاردیوارکشی و یا اعدام شعار محبوب کدام دسته بود و چگونه فریاد زده شد تا امت از جریان انقلابی بترسد.

در سالهای اول انقلاب و در جریان جنگ تحمیلی بسیار بودند جوانانی که از لبه پرتگاه فساد برگشتند و توبه کردند و دل در گرو انقلاب نهادند خیلی از این جوانان گوس سبقت از انقلابیون گذشته نیز ربودند و پرکشیدند و شربت شهادت نوشیدند .

جریان غربگرا در کشور از دو بازوی خود برای انحراف جوانان خوب استفاده می‌کند اول ترساندن مردم از تفکر انقلابی و معادل سازی آن با بنیادگرایی اسلامی و دوم استفاده از نمادهای مدرنیته و غربی به عنوان نماد دموکراسی و آزادی. جریان غربگرا وقتی سلبریتی را سلبریتی می‌داند که اپوزیسیون نظام باشد وگرنه او مزدور انقلاب است!!!!

مقصودلو (تتلو) زمانی خواننده آهنگ ستاد موسوی بود و یا آن یکی برای کروبی می‌خواند در آن زمان خیلی روشنفکر و کول دیده میشدند. محبوبیتشان تبلیغ می‌شد و کسی از جریان غربگرا حق اعتراض به اینها را نداشت بلکه تشویق هم می‌شدند. اما امروز با نزدیک شدن این دست آدمها به تفکر انقلابی موج حمله‌های زامبی وار به آنها در دستور کار قرار گرفته و مرزهای انسانیت در این مورد در نوردیده شده تا جاییکه مجری بهایی و مفسد شبکه من‌و‌تو هم نگران اخلاقیات شده و این همه برای یک دلیل است آن اینکه دیگر کسی جرات برگشتن به سمت انقلاب را نداشته باشد. جریان خانم چرخنده یادمان هست و عکس‌های شخصی او بعد از اینکه راه خود را به سمت انقلاب تغییر داد کاری که امروز با تتلو هم انجام می‌شود همانطور که اگر بهندش بختیاری هم مواضع جدید بگیرد آماج این حمله‌ها خواهد بود.
ترس از برگشتن تتلو یا چرخنده نیست بلکه ترس اصلی از دیده شدن رحمانیت انقلاب نسبت به فرزندان خویش است.
تعز من تشاء وتذل من تشاء

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه