جزئیات دستگیری امیر تتلو در ترکیه و مروری بر زندگی وی+ عکس

خبر دستگیری امیر تتلو در ترکیه در حالی جنجالی شد که وی به زودی قصد سفر به پایتخت انگلستان را داشت.

جزئیات دستگیری امیر تتلو در ترکیه و مروری بر زندگی وی+ عکس
به گزارش هشت دی؛ دستگیری امیر تتلو امروز سه شنبه ۸ بهمن ۹۸ که خود نیز در صفحه اینستاگرامش خبر بازداشتش در ترکیه را منتشر کرد جنجالی شد.
دستگیری امیر تتلو در حالی رخ داد که او مدعی شده که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به او اعلام کرده که به خواست دولت ایران او را دستگیر کرده است!
امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو که قصد سفر از ترکیه به لندن را داشت امروز ۸ بهمن ۹۸ از سوی ماموران پلیس ترکیه بازداشت شد و خبر دستگیری امیر تتلو جنجال تازه ای به پا کرد.

جزئیات بازداشت تتلو در ترکیه + عکس

جزئیات بازداشت تتلو در ترکیه + عکس

توضیحات نیرو انتظامی از علت بازداشت تتلو 

سردار احمد نوریان سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو «تتلو» به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد.

وی درباره جزئیات بازداشت تتلو در ترکیه گفت: به علت پرونده‌های قضایی که برای «تتلو» در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد.

به گفته سردار نوریان «تتلو» در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.

«امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو» مدتی قبل در یکی از کنسرت‌های خارج از ایران به حضرت فاطمه زهرا (س) بی احترامی کرده بود.

این در حالی است که امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار تصویری در اینستاگرامش از بازداشت خود در ترکیه خبر داد. او مدعی شده که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به او اعلام کرده که به خواست دولت ایران او را دستگیر کرده است!

پلیس ترکیه: تصمیمی برای فرستادن تتلو به ایران گرفته نشده است

پلیس ترکیه به خبرنگار بی‌بی‌سی گفت که امیر تتلو، به دلیل نقض مقررات ویزا، بازداشت شده است.

این مقام پلیس همچنین تایید کرده است که برای او به دلیل پرونده های مربوط به مواد مخدر “اعلان قرمز صادر شده است.

او تاکید کرده که تصمیمی برای فرستادن او به ایران گرفته نشده است.

گزارش شده که او در “مرکز مهاجرت پندیک” نگهداری می‌شود.

توضیحات مدیر برنامه های امیر حسین مقصودلو در خصوص بازداشت تتلو 

مدیر برنامه‌های امیرحسین مقصودلو، مشهور به تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه از «بازداشت» وی از سوی پلیس ترکیه خبر داد.
«روناک» نوشته که امیر تتلو که سال‌ها ساکن ترکیه بود، بعد از مدت‌ها سرانجام «ویزای بریتانیا» را دریافت کرد و هنگام عزیمت به این کشور، از سوی پلیس بازداشت شد. گفته می‌شود او بامداد امروز، سه‌شنبه ۸ بهمن، در اداره مهاجرت استانبول بازداشت شده است. …
مدیر برنامه‌های وی از احتمال تحویل این خواننده به پلیس ایران ابراز نگرانی کرده است. در صفحه روناک در اینستاگرام، ویدیویی نیز منتشر شده که به نظر می‌رسد خود تتلو پس از بازداشت و در خودروی پلیس آن را ضبط کرده است.

بیوگرافی تتلو( امیرحسین مقصود لو)  

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در تهران، خواننده است. تا دیپلم ریاضی بیشتر درس نخوانده است، موسیقی را با سبک رپ شروع کرد، چندین بار دستگیر شد و حالا جنجالی ترین خواننده غیر مجاز ایرانی می باشد. نام اصلی او امیرحسین مقصودلو می باشد.

در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر به علت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگتر از خود دارد. او مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود.

 

جزئیات بازداشت تتلو در ترکیه + عکس

 

شروع موسیقی تتلو

امیر تتلو خوانندگی را از ۱۷ سالگی در سبک پاپ شروع کرد. دو سال بعد یعنی سال ۱۳۷۹ با موسیقی رپ آشنا شد و در سال ۱۳۸۰ به دبی رفت و زیر نظر شاهرخ سالار سبک R&B را فرا گرفت و دوباره به ایران بازگشت.

 

گروه TNT

در سال ۱۳۸۳ با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند

مهاجرت به دبی و بازگشت تتلو

در سال ۱۳۸۹ بعد از شهرت اولیه دوباره برای ادامه فعالیت به دبی مهاجرت کرد و باز هم زیر نظر شاهرخ سالار چند ماه فعالیت کرد، اما بعلت مشکلات شخصی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران گرفت

 

جزئیات بازداشت تتلو در ترکیه + عکس

 

دستگیری تتلو بعد از انتشار آلبوم همکف

در سال ۱۳۹۰ اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر ۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی به علت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد

 

فوتبال و فوتسال تتلو

از مهر ۹۳ تصمیم گرفت با تمرینات فشرده وارد فوتبال و تیم پرسپولیس شود و جای علی کریمی را در تیم بگیرد، او در اولین جلسه تمرینی این باشگاه توسط سرپرست تیم اخراج شد. او سپس تمرینات جدی زیر نظر وحید شمسایی برای حضور در فوتسال را گذراند، اما مصدومیت مانع از حضور حرفه‌ای او در این مسیر نیز شد.

 

انرژی هسته‌ای و ناو ارتش تتلو

در حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در سال ۲۰۱۵ ترانه انرژی هسته‌ای را روی عرشه ناو جنگی با همکاری ارتش خواند که بعد‌ها موجب مواخذه فرمانده وقت ارتش نیز شد.

 

جزئیات بازداشت تتلو در ترکیه + عکس

 

سفیر صلح موزه تهران

تتلو در مهر ماه ۹۴ در موزه صلح تهران از طرف جانبازان شیمایی و قطع نخاع بخاطر موزیک ویدیو شهدا مورد تجلیل قرار گرفت و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد.

 

زندان ۶۲ روزه تتلو

انتشار چند کلیپ و عکس‌های مورد دار از امیر تتلو موجب دستگیری او در شهریور ۹۵ شد که بعد از ۶۲ روز با قید وثیقه آزاد شد، اتهام او تشویق جوانان به فساد و فحشا بود . دادگاه او را به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق متهم کرد، اما بعدا بخاطر رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شد.

 

دیدار جنجالی تتلو با رئیسی

در انتخابان سال ۹۶ ابتدا از محمدباقر قالیباف حمایت کرد، اما پس از انصراف وی از سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد و در پیامی از حسن روحانی خواست از رقابت با رئیسی خودداری کرده و کناره گیری کند

 

ابراهیم رئیسی در آخرین ساعات تبلیغات در ۲۷ اردیبهشت ۹۶ با امیر تتلو دیدار کرد، انتشار ویدیو و عکس آن‌ها موجی از انتقاد در جامعه به راه انداخت

 

از مجوز تا کنسرت در ترکیه

تتلو بار‌ها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد، اما زمان مشخص کرد حرف‌های او کذب بود، در تیر ماه ۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. او در تلاش برای برگزاری کنسرت ۲۰ هزار نفری در ترکیه است.

 

امیر تتلو و همسرش

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. برخی سایت‌ها با انتشار عکس‌های او با دختر خانوم‌های مختلف طرفدارش با عنوان امیر تتلو و دوست دخترش و عکس همسر امیر تتلو خبر ازدواج او را منتشر دادند که صحت ندارد. تتلوی ۳۵ ساله هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه