در رسانه ها مطرح شد؛

آخرین اخبار از استعفای جهانگیری / واکنش جالب روزنامه آرمان به شایعه استعفای جهانگیری

از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر استعفای اسحاق جهانگیری از سمت معاون اول ریاست جمهوری منتشر شده است.

آخرین اخبار از استعفای جهانگیری / واکنش جالب روزنامه آرمان به شایعه استعفای جهانگیری

به گزارش ۸دی، تابناک به نقل از انصاف نیوز درباره شایعه استعفای جهانگیری نوشت: از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر استعفای اسحاق جهانگیری از سمت معاون اول ریاست جمهوری منتشر شده است.

در حالی که کانال روزنامه شرق به نقل از یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری این خبر را تکذیب کرده است انصاف نیوز مدعی است که شنیده‌های موثق از استعفای «اسحاق جهانگیری» از معاونت اولی دولت حکایت دارد.

با استعفای آقای جهانگیری، احتمال بررسی نام او در میان گزینه‌های شهرداری تهران بالا می‌رود.

العالم نیز روز گذشته در همین خصوص نوشت:برخی کانال های نزدیک به دولت از استعفای اسحاق جهانگیری از سمت معاون اولی ریاست‌جمهوری خبر می‌دهند اما هنوز خبر رسمی از این تصمیم جهانگیری منتشر نشده است.

شایان ذکر است؛ بعد از همراهی موثر و موفق اسحاق جهانگیری و روحانی در انتخابات اخیر دعوت زیادی از جهانگیری برای قرار گرفتن در جایگاه شهرداری تهران انجام شده بود.

گفتنی است؛ فردا اعضای شورای شهر تهران گزینه های خود برای شهرداری تهران را معرفی می‌کنند.

اما روزنامه اصلاح طلب آرمان خبر استعفای جهانگیری را کذب محض دانسته و با وجود اینکه منبع خبر استعفای جهانگیری را توییت یک اصلاح‌طلب می‌داند باز هم این شایعه سازی را منتسب به اصولگرایان کرده است:

استعفای معاون اول؟ این خبر روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد. حجت‌‌ نظری یکی از منتخبان شورای شهر این خبر را توئیت کرد. البته در سال ۹۲ هم رسانه‌های مخالف دولت نوشتند:«یک منبع آگاه از استعفای جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد و اظهار داشت: دلیل این استعفا وجود برخی از اختلافات جهانگیری با رئیس‌جمهور بوده است.» که این بار هم مانند سال۹۲ چنین شایعه‌ای صحت ندارد. یک منبع نزدیک به دکترجهانگیری به«آرمان» گفت:«شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای اسحاق جهانگیری کذب محض است.» وی افزود: «طرح چنین شایعاتی فقط در راستای تفرقه‌افکنی و اختلاف‌آفرینی است و این شیطنت‌ها و خبرسازی مخالفان نمی‌تواند در عزم راسخ دولتمردان خللی ایجاد کند.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه