شناسایی ۹۷ نقطه حادثه خیر در استان گیلان

معاون عمرانی استانداری گیلان گفت: در درازمدت ردیف اعتبار داریم که به‌عنوان‌ مثال مسیر رحیم‌آباد به قزوین مسافران شرق گیلان را هدایت و مسیر ملاسرا شفت به زنجان نیز گیلان را از بن‌بست درمی‌آورد.

شناسایی ۹۷ نقطه حادثه خیر در استان گیلان

به گزارش ۸دی، حجت  شعبان پور پیش از ظهر امروز در سالن شهدای ناجا نیروی انتظامی در همایش ترافیکی دهیاران و راهوران محله با بیان اینکه به دلیل اهمیت کار دهیاران در سطح استان این چهارمین جلسه در سال جاری است اظهار کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که محول کردن کارها به مردم  نتیجه بهتری در بر دارد که در قضیه برف سال گذشته این دهیاران و مردم بودند که در کنار مسئولان کار را مدیریت کردند.

وی بابیان اینکه باید بین دهیاری و استانداری تعامل باشد افزود: تعامل  بین استانداری و دهیاران باعث حل شدن بسیاری از مشکلات مردم در روستاها و پیشبرد سریع‌تر امور می‌شود.

معاون عمرانی استانداری گیلان افزود: کمسیون ایمنی و شورای هماهنگی ترافیک بهترین هماهنگی و همکاری را با راهور و اداره راه و شهرسازی دارد.

وی با اشاره به تلفات جاده‌ای در استان گیلان افزود: در سال ۱۳۸۶ آمار کشته‌شدگان در تصادفات بیش از ۲۸ هزار نفر بود با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته، سالی ۱۰ درصد کاهش داشتیم و در سال گذشته این آمار به نزدیک ۱۶ هزار رسید و نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.

شعبان پور بابیان اینکه ما راه و شهرسازی باید کارش را درست انجام دهد گفت: همکاران ما راه را درست می‌کنند اما به مردم و روستائیان می‌گویند که احشام را عبور ندهید و از گاردریل رد نشوید، درصورتی‌که این وظیفه ما است  زیرگذر بزنیم و امکانات را برای مردم فراهم کنیم.

 معاون عمرانی استانداری گیلان گفت: آمار تلفات کاهش پیدا نمی‌کند مگر اینکه برنامه‌ریزی انجام گیرد و برای دهیاران هزینه در نظر گرفته شود.

وی بابیان اینکه ۹۷ نقطه حادثه خیر استان شناسایی‌شده است افزود: در این مناطق که آمار کشته‌شدگان و تلفات خیلی زیاد بود ابتدا شناسایی صورت گرفت و در برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت اقدام به نصب علائم شد.

معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به راه‌های جایگزین استان گیلان افزود: در بحث راه‌های جایگزین در درازمدت ردیف اعتبارداریم که به‌عنوان‌مثال مسیر رحیم‌آباد به قزوین مسافران شرق گیلان را هدایت و مسیر ملاسرا شفت به زنجان نیز گیلان را از بن‌بست درمی‌آورد که مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه