در رقابت‌های کاراته قهرمانی امیدهای آسیا:

کاراته‌کاهای گیلانی تیم ملی امید پنج مدال کسب کردند

کاراته کاهای گیلانی تیم ملی کاراته امید ایران موفق به کسب پنج مدال دربازی‌های کاراته قهرمانی آسیا شدند.

کاراته‌کاهای گیلانی تیم ملی امید پنج مدال کسب کردند

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، در روز دوم مسابقات کاراته قهرمانی آسیا پنج کاراته‌کای گیلانی در دو بخش مردان و زنان بر روی تاتامی رفتند که موفق به کسب پنج مدال شدند.

در قسمت بانوان دو آویشن باقری و سارا بهمن یار در وزن‌های منفی ۵۵ و منفی ۵۰ کیلوگرم موفق به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.

در قسمت مردان نیز تیم گیلان صاحب سه نماینده در تیم ملی امید بود که ابتدا مهدی رحیمی نژاد در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد. پس‌ازاین سه ورزشکار نوبت به دو گیلانی دیگر بود که بر روی تاتامی بروند. ابتدا این امیرحسین سهرابی بود که در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم به مصاف رقبای آسیایی‌اش رفت.

وی در مسابقه آغازین موفق شد نماینده عراق را با شکست مواجه کند. پس‌ازآن در بازی بعدی نتیجه را به نماینده ژاپن واگذار کرده و در پایان با پیروزی مقابل رقیب اردنی به کسب مدال برنز نائل آمد.

در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم نیز آخرین نماینده گیلان بر روی تاتامی رفت. الیاس محمدزاده با پیروزی برابر نمایندگان عراق، قرقیزستان و قزاقستان موفق به کسب مدال طلا شد.

بدین ترتیب با پایان رقابت‌های کاراته کاهای گیلانی تیم ملی ایران در مسابقات امید کاراته قهرمانی آسیا، پنج ورزشکار گیلانی موفق به کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در این بازی‌ها شدند.

به گزارش فارس، رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی آستانه قزاقستان و با حضور ۲۷ کشور در حال برگزاری است و تیم ملی امید ایران در ترکیب خود از حضور پنج ورزشکار گیلانی و دو مربی بهنام‌های سعید حسنی پور و فاطمه قاسمی سود می‌برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه