به مناسبت روز دهیاری و شهرداری‌ها؛

پیام بخشدار کلاچای به مناسبت روز دهیاری و شهرداری

بخشدار کلاچای ضمن تبریک روز دهیاری و شهرداری‌ها گفت: دهیاران و شهرداران در کنار شوراها و پرسنل زحمتکش توانسته‌اند در عرصه خدمات رسانی به مردم کارنامه خوبی از خود ارائه کنند.

پیام بخشدار کلاچای به مناسبت روز دهیاری و شهرداری

هادی کوچکی در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تبریک ۱۴ خرداد روز دهیاری و شهرداری‌های اظهار داشت: دهیاران و شهرداران در کنار شوراها و پرسنل زحمتکش توانسته‌اند در عرصه خدمات رسانی به مردم کارنامه خوبی از خود ارائه کنند.

وی افزود: نقش دهیاران در توسعه روستایی که همواره در تلاش اند تا فضای رو به رشد و اعتلای روستایی را در سایه ایجاد ارتباط و تعامل بین مردم، شورا و مسئولین تحقق بیشتر بیابد، قابل تقدیر است.

بخشدار کلاچای ادامه داد: دولت تدبیر و امید با توجه به برنامه ها و حمایت های همیشگی در تقویت جایگاه و قدرت اجرایی دهیاران و دهیاری‌ها در دولت دوازدهم قطعا توجه ویژه خواهد داشت.

کوچکی همچنین نقش شهرداری ها را در توسعه شهری و ایجاد ارتباط مناسب در مناطق مستعد شهری و روستایی مهم دانست و گفت: شهرداری‌ها با ایجاد فضای مشترک بومی‌گردی، متوازن‌سازی امکانات شهری و روستایی در کنار مدیریت مناسب شهری و روستایی، ارتباط مناسب با شوراهای شهر و روستا آینده امیدوار را به همراهان همیشگی خود یعنی ساکنان فهیم هدیه کنند.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد این روز به شهرداران کلاچای و واجارگاه و ۵۱ دهیار و مجموعه پرسنل این نهادها، ابراز امیدواری کرد: در آینده پیش رو با شروع به کار شورای دوره پنجم، شاهد ایجاد فضای تعامل، تفاهم در فضای تصمیم گیری شوارها و اجرای با برنامه از سوی شهرداری ها و دهیاری‌ها باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه