نماینده مردم آستارا:

صنعتی شدن کشاورزی گیلان ضرورت دارد/ حمایت دولت را در خودکفایی برنج نیازمندیم

نماینده آستارا در مجلس گفت: برای خودکفایی در تمامی محصولات کشور نظیر برنج نیازمند حمایت دولت هستیم.

صنعتی شدن کشاورزی گیلان ضرورت دارد/ حمایت دولت را در خودکفایی برنج نیازمندیم

به گزارش ۸دی، ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با تأکید بر لزوم حمایت دولت از کشاورزان اظهار کرد: خودکفایی در تمام محصولات کشاورزی اعم از برنج و غیر از برنج و محصولاتی که در کشور وجود دارد و ما تا حدودی آن‌ها را تولید می‌کنیم نیازمند حمایت از کشاورز است.

وی بابیان اینکه دولت باید مجموعه‌ای از خدمات را برای رونق کشاورزی به کشاورز ارائه کند، افزود: دولت هم باید در ارائه تسهیلات و هم مجوزهای کشاورزی و هم خدمات در حوزه‌های آب‌رسانی و تمامی تجهیزاتی که کشاورز می‌تواند در اختیار بگیرد و کار کشاورزی را پیش ببرد را در اختیار کشاورز بگذارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در دنیا کشاورزی صنعتی شده، گفت: کشاورزی امروز در کل دنیا از حالت سنتی خارج شده است.

دبیر کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی به تبدیل کشاورزی از حالت سنتی به صنعتی تأکید کرد و افزود: ما از دولت درخواست داریم تا کشاورزی را به‌صورت صنعتی در همه جای کشور ازجمله استان گیلان در بیاورد.

داداشی با اذعان به اینکه رونق برنج‌کاری در استان باید به سمت مکانیزه شدن برود، تصریح کرد: برنج از اصلی‌ترین تولیدات استان گیلان است و درخواست ما این است که دولت حتماً برای مکانیزه کردن کشاورزی و صنعتی کردن برنج عنایاتی را به کشاورزان داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا از زحمات کشاورزان بکاهیم، خاطرنشان کرد: کشاورزان در راستای تولید زحماتی را که متحمل می‌شوند که از دولت امیدواریم بتواند مقداری از آن را کاهش بدهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه