چرا رئیس سازمان برنامه ریزی گیلان تکذیب نمی کند؟

سکوت قابل تامل کیوان محمدی در مقابل اظهارات اخیر نماینده تالش؟!

شکری گفته برخی افراد تعرفه شده توسط رئیس سازمان برنامه ریزی بدون هیچ آزمون استخدامی مشغول به همکاری با ادارات شده اند.

سکوت قابل تامل کیوان محمدی در مقابل اظهارات اخیر نماینده تالش؟!

به گزارش ۸دی، چندی پیش بود که نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی خبر از گروکشی در سازمان مدیریت برنامه ریزی گیلان داد.

شکری با بیان اینکه کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان لیستی ۴۰۰ نفره را به ادارات گیلان تحمیل کرده است، گفت: سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گیلان برخلاف قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون بودجه ۹۵ لیستی را برای استخدام از بستگان و دوستان خود به مدیران کل استان ارائه داده و آنها را تهدید کردند که در صورت استخدام نکردن این افراد تخصیص های بودجه ای داده نمی‌شود!

این اظهارات شکری در حالی مطرح می شود که اخیراً اعتراضات فراوانی در خصوص به کارگیری برخی نورچشمی ها در ادارات گیلان برانگیخته شده است.  صدور حکم مشاوره برای فرزند عبدالغفار شجاع، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ممکن است از همین دست احکام باشد.

اگرچه نماینده مردم تالش مدعی آن می شود که کیوان محمدی شخصا این لیست را به مدیران داده و به آنان گفته در صورت عدم به کارگیری این افراد خبری از پرداخت بودجه نخواهد بود، اما محمدی تا کنون واکنشی به اظهارات اخیر شکری نشان نداده است. هرچند نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی خبر از ورود دیوان محاسبات به مقوله لیست ۴۰۰ نفره نورچشمی ها می دهد اما به نظر می رسد رسیدگی به این موضوع و ادعا، پروسه زمانی طولانی را می طلبد.

گفتنی است شکری مدعی شده است برخی افراد تعرفه شده توسط رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گیلان نه در قالب استخدام رسمی بلکه به صورت قراردادی یا بعضا شرکتی بدون هیچ آزمون استخدامی مشغول به همکاری با ادارات دولتی شده اند.

پایان پیام/

منبع: خزر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه