عضو هیئت رئیسه مجلس:

دولت مشکلات کشور را در اولویت قرار دهد/کابینه جوان انتظار مردم از دولت دوازدهم است

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت مشکلات کشور را در اولویت قرار دهد، گفت:‌ کابینه جوان انتظار مردم از دولت دوازدهم است.

دولت مشکلات کشور را در اولویت قرار دهد/کابینه جوان انتظار مردم از دولت دوازدهم است

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به‌تعبیر امام خمینی(ره) مجلس عصاره ملت است و با توجه به نقشی که در تمام امور سیاسی، اقتصادی و سایر بخش‌های کشور دارد جزء ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره نقش مجلس در نظام گفت: مجلس شورای اسلامی به‌نوعی نقش ریل‌گذاری و تسریع در امور دولت جهت قرار دادن کشور در مسیر رشد و توسعه با تقویت روحیه قانونمندی را به‌عهده دارد.

وی درباره نقش هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بحث تأیید کابینه دولت دوازدهم بیان داشت: اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با همکاری و تعامل هرچه بیشتر  درصدد شفاف‌سازی امورات مربوط به رأی اعتماد وزرای کابینه دولت دوازدهم در مسیر توسعه و صلاح نظام انقلاب اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به مشکلات متعدد حوزه‌های مختلف جامعه و با بیان اینکه دولت دوازدهم نباید با تمرکز بر یک بخش از سایر مسائل کشور غافل شود، گفت: دولت علاوه بر حل مشکلات بین المللی، اقتصادی، اشتغال و رکود باید به حوزه‌های آموزشی، اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به شعار روحانی مبنی بر تشکیل کابینه‌ای جوان گفت: در زمان انتخابات، مردم انتقاداتی سازنده، منصفانه و دلسوزانه جهت رفع اشکالات دولت یازدهم و بر اساس نیازهای خود مطرح ساختند که بر این اساس دولت باید تحقق شعارهای خود را در جهت رفع مشکلات کشور در اولویت قرار دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی می‌بایست جهت رسیدن به موفقیت و عدم تکرار اشتباهات گذشته خود در اداره امور کشور، بر مبنای آرمان‌های نظام اسلامی و گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عمل کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه