نماینده مردم فومن و شفت در گفتگو با 8دی:

تنها درخواست مردم شفت تعیین تکلیف پروژه های سد لاسک و راه شفت-زنجان است

نماینده مردم فومن و شفت گفت: تنها درخواست مردم شفت تعیین تکلیف پروژه‌های سد لاسک و راه شفت-زنجان ۱۵ سال است.

تنها درخواست مردم شفت تعیین تکلیف پروژه های سد لاسک و راه شفت-زنجان است

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی از جدیت لابی ها و گفتگو ها در خصوص پیگیری جاده شفت به زنجان و ایجاد ساخت سد لاستیکی لاسک شهرستان شفت خبر داد و اظهار داشت: اکنون اجرای جاده شفت به زنجان و پرژه بزرگراه شفت به زنجان در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند.

وی با بیان اینکه باید تکلیف این پروژه های هرچه سریع تر مشخص شده تا مردم نیز از بلا تکلیفی خارج شوند، افزود: با استاندار نشستی را برقرار کرده ایم و مقرر شده تا نشستی دیگر با معاونین و مدیران کل محیط زیست و منابع داشته باشیم تا وضعیت این دو پروژه در شهرستان شفت روشن شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به طولانی شدن اجرای این پروژه در سال های گذشته تنها درخواست مردم از مسئولان تعیین تکلیف وضعیت آنها بعد از ۱۰ الی ۱۵ سال هستند، گفت: مقرر شده تا در آینده ای نزدیک جاده عشایری محور شفت به زنجان بازگشایی شود و بعد پیگیری های مرحله بعد انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشبینی مبنی بر اینکه محور شفت به زنجان در دولت دوزادهم به بهره برداری برسد، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که حاکم است خوشبین هستیم تا محور شفت به زنجان تا اتمام دولت دوازدهم مورد بهره برداری قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه