امام جمعه اسالم:

در وزارت آموزش و پرورش چه خبر است / تخلفات گسترده انتخاباتی نشانی از عدم تعهد به نظر مردم

امام جمعه اسالم به اشاره به پذیر مخفیانه سند ۲۰۳۰ گفت: این کار با چه انگیزه ای عملی شده و در وزارت آموزش و پرورش چه خبر است؟

در وزارت آموزش و پرورش چه خبر است / تخلفات گسترده انتخاباتی نشانی از عدم تعهد به نظر مردم

به گزارش ۸دی؛ حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدائی در خطبه های این هفته نماز جمعه اسالم با اشاره به پیام رهبر انقلاب درباره حماسه عظیم مردم در ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق های رای در تبیین این پیام اظهار داشت: نشاط بی مانند مردم در پای صندوق های رأی گیری، اراده جمعی ایرانیان سراسر دنیا، انگیزه بالای ملت فرهیخته و فهیم ایران در رای دادن، شگفتی و تحسین جهانیان را برانگیخت.

وی افزود: انتخابات به این زیبایی و عظمت و شکوه، متاسفانه، نقطه ضعف هایی هم داشت که دور از انتظار بود. تخلفات گسترده اکثر نهادهای دولتی، در قبل از انتخابات و در حین انتخابات، نشانه بی تقوایی و عدم تعهد و التزام و احترام به رأی مردم و نظر واقعی مردم بود. پخش شایعات و تخریب های گسترده و ایجاد ترس و هراس از کاندیدای رقیب، همه نشان داد که برای عده ای آخرت مهم نیست و مهم بازی های سیاسی خودشان است.

امام جمعه اسالم ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: نجابت آیت ا… رئیسی با وجود این همه تخلفات در این انتخابات، باید درس عبرتی باشد برای اصحاب فتنه ۸۸، آن ها هم باید بیاموزند و بدانند که علی رغم این که شما به دروغ القا می کنید نیروهای حزب الهی و ارزشی خشونت طلبند اما در عمل این شما بودید که در فتنه ۸۸، اوج خشونت و تندروی را از خود نشان دادید و پا را از قانون فراتر گذاشتید و دل رهبر را خون کردید. دیدید نیروهای مومن و ارزشی علی رغم تخلفات، چگونه دم بر نیاوردند و تابع قانون شدند.

حجت الاسلام جدائی به اشاره به رأی ۲۳ میلیون رئیس جمهور منتخت ضمن ابراز امیداوری جهت عمل وعده های داده شده توسط رئیس جمهور گفت: امیدوارم با این مسئولیت بسیار خطیر و حساس و سنگینی که رئیس جمهور برای بار دوم بر دوش گرفتند، بتوانند پرونده درخشانی را از خود برجای بگذارند.

خطیب نماز جمعه اسالم در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از رزمندگان و هنرمندان برنامه های شب های خاطردفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: حذف مباحث جهاد و شهادت از کُتب درسی آموزش و پرورش حقیقت تلخی است که رُخ داده و هم مجلسیان هم مقام معظم رهبری به این خیانت پنهان فرهنگی صریحاً اشاره فرمودند؛ سوال این جاست که در این کشور چه کسی باید پاسخگوی این کار شرم آور فرهنگی باشد؟

وی تأکید کرد: این کار توسط چه کسانی و با چه انگیزه ای و با امضاء و تأیید چه کسی عملی شده است؟ در وزارت آموزش و پرورش چه خبر است؟ نکند آن نفوذی ها که حضرت آقا، بارها به آن اشاره فرمودند، یکی از مصادیق اش، وزارت آموزش و پرورش است؟ کاری نکنید که مردم از فرستادن فرزندانشان به مدارس دلشوره داشته باشند و نگران آینده فرزندان شان شوند.

امام جمعه اسالم به جنایات آل خلیفه در یمن اشاره کرد و گفت: جنایاتی که این روزها، رژیم جنایت کار آل خلفه مرتکب می شود، نشان دهنده ماهیت خبیث و پلید درونی آن ها و میزان خوی حیوانی شان است. سکوت مجامع بین المللی، سکوت سازمان های حقوق بشری، همگی نشان دهنده این است که حقوق بشر و حقوق انسان ها، برای این مجامع تنها شعار است.

حجت اسلام جدائی پیام تلخ سکوت خفت بار مجامع بین المللی در برابر جنایات بی شرمانه رژیم دیکتاتوری و پادشاهی آل خلیفه در برابر کشتار مردم مؤمن و مظلوم بحرین و دستگیری علماء و بزرگان را مجری گری رژیم آل خلیفه برای اوامر آمریکا و اسرائیل و آل سعود دانست.

امام جمعه اسالم ادامه داد: ما مسلمانان بخش اسالم نیز این جنایت کثیف آل خلیفه را محکوم می کنیم و به رژیم ظالم و سفاک آل خلیفه، هشدار می دهیم که دست از این جنایات خونبار و فتنه انگیز بردارند و الا با خشم ۵/۱ میلیارد مسلمانان جهان مواجه خواهید شد. حکومت آل خلیفه در حال اضمحلال است و این دست و پا زدن ها فایده ای ندارد چرا که مردم بحرین بیدارند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان و کشورهای منطقه افزود: اولین سفر رسمی ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا، در ۲۹ اردیبهشت، روز انتخابات با شکوه مردم ایران، آن به کشور عربستان و فروش ۱۲ میلیارد تسلیحات نظامی به این کشوری که بیخ گوش ماست و سپس سفر به کشور جعلی اسرائیل بود که خبر از مثلث شوم ائتلاف غربی و عربی، علیه بیداری و مقاومت اسلامی دارد.

جدائی ادامه داد: اظهارات نابخردانه این حاکمان ظلم و ستم این یزیدیان زمان علیه جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که کم ترین کم توجهی و کم لطفی به نیروهای مسلح، بزرگ ترین خدمت به جنایت کاران آل سعود و آمریکا و اسرائیل است. هر کسی که با فرهنگ جهاد و شهادت میانه خوبی ندارد و در پی مبارزه با این فرهنگ است یا نادان است یا عامل نفوذی آن هایی که هر روز با یک عنوان زشتی، نیروهای مؤمن، ارزشی، انقلابی و حزب اللهی را تحقیر و شماتت می کنند، فردا روزی اگر خدای نکرده، دشمن به کشور تعرض کرد، آیا این افرادی که امروز برای کنسرت جان می دهند و عاشق رقص و پایکوبی و آزادی های بی حد و حصر هستند،

َشایان ذکر است در پایان نماز جمعه امروز حجت الاسلام جدائی در اقدامی قابل تحسین و در آستانه ماه مبارک رمضان با اهدای عبایی خوش رنگ از روحانیون بخش اسالم تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه