نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

رئیس جمهور منتخب با خدمت بی‌منت به دغدغه‌های مردم گیلان پایان دهد

نماینده مردم گیلان در خبرگان گفت: مشارکت ۸۰ درصدی مردم گیلان در انتخابات باید در دفتر قدردانی عملی رئیس جمهور ثبت و ضبط شود.

رئیس جمهور منتخب با خدمت بی‌منت به دغدغه‌های مردم گیلان پایان دهد

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی با صدور پیامی از حضور مردم گیلان در انتخابات قدردانی کرد، متن پیام این نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

زبان در بیان سپاس و قدردانی از شعور سیاسی مردم برای حضور یکپارچه و دشمن‌شکن در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ قاصر است، بدون شک امروز پیام مردم فهیم ایران اسلامی به گوش میلیون‌ها آزاد اندیش منصف و حقیقت جو در سراسر گیتی رسیده است.

گرمای طلوع صبح ۲۹ اردیبهشت، تابش انوار الهی برای دل‌های آماده یاری‌دهندگان به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری و آتش سوزان برای قلوب مریض ددمنشان استکبار بود تا نقشه‌هایشان به خاکستر یأس تبدیل شود.

مشارکت ۸۰ درصدی مردم هوشیار و انقلابی گیلان در این جشن ملی باید در دفتر قدردانی عملی رئیس جمهور منتخب ثبت و ضبط شود تا با خدمت بی منت، درآینده‌ای نه چندان دور به دغدغه‌های آنها پایان داده شود.

از این رو اینجانب ضمن تبریک انتخاب مجدد رئیس جمهور محترم، از همه آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور گیلان که با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم؛ تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم، امید است رئیس جمهور منتخب با فراهم کردن زمینه اشتغال، حل مشکلات جوانان و مبارزه جدی با هر نوع فساد، کرامت واقعی مردم شریف ایران را پاس داشته و برای تحقق وعده‌های داده شده، اهتمام جدی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه