تخلف انتخاباتی این بار در رودسر!

میتینگ تبلیغاتی دولت تدبیر و امید یا تجلیل از معلمان نمونه!

سخنرانی فرماندار رودسر در همایش تجلیل از معلمان برتر و بازنشستگان فرهنگی منطقه کلاچای با انتقاداتی همراه شد، چرا که آمار باید در روز جشن معلم و ایام انتخابات که دولت یازدهم دو کاندیدا در عرصه رقابت ها دارد، اعلام شود.

میتینگ تبلیغاتی دولت تدبیر و امید یا تجلیل از معلمان نمونه!

به گزارش ۸دی به نقل از رودسریها ، سخنرانی فرماندار رودسر در همایش تجلیل از معلمان برتر و بازنشستگان فرهنگی منطقه کلاچای با انتقاداتی همراه شد، چرا که آمار باید در روز جشن معلم و ایام انتخابات که دولت یازدهم دو کاندیدا در عرصه رقابت ها دارد، اعلام شود. متن زیر صحبت های امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر می باشد.

 

امیر جانبازی رودسری در این همایش گفت: معلم محبت و مهربانی را به ما هدیه می دهد ، ما خداوند را درقلب معلمی میبینیم که مهربانی را بدون هیچ توقعی هدیه میکنند مهربانی در ذات شما معلمان وجود دارد و معلم نمی تواند محبت را به دانش آموز کم فروشی کند.

 

وی ادامه داد: محبت و مهربانی را به هم هدیه دهیم، اخلاق را اشاعه دهیم ، اگر توصیه می شود دل کسی را به درد نیاوریم برای این است که اخلاق مدار باشیم ، مگر ما انسان ها مدعی آن نیستیم که جانشین خدا بر روی زمین هستیم ، پس رفتار و کردار ما باید چگونه باشد، اگر اخلاق ،مهربانی و محبت  را سرلوحه زندگی قرار بدیم بسیاری از مشکلات حل می شود اگر اخلاق نباشد حتی در محیط خانواده روی آرامش نخواهیم داشت.

 

فرماندار رودسر با اشاره به ایام انتخابات گفت:  کاندیداها  اخلاق و اخلاق مداری را حفظ کنند، در کلام منازعه نباشد، در گفتار پرده دری نباشد و در کردار حرمت ها حفظ بشود

 

وی خاطرنشان کرد :رشد و تعالی بشرطی  دست  یافتنی خواهد بود که  ما بخواهیم،  ما افریده شده ایم برای رشد و تکامل اگر امروز و فردای ما یکی باشه باید خود را  زیر سوال ببریم ،پیامبر می فرماید دلیل مبعوث شدنم برای مکارم اخلاق است، برای اینکه در دین اخلاق، اخلاق مداری  رشد و تکامل یابد و مطمئنا افرادی که اخلاق مداری کنند و  این اخلاق و رشد به جامعه انتقال می یابد.

 

امیرجانبازی رودسری تصریح کرد: ۲۹ اردیبهشت دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را پیشرو داریم و خدا را شکر مشارکت خوبی هم هست خوشبختانه آخرین آمار جمعیتی که در شهرستان بود افزایش بهمراه داشت که موجب شد ۴۰ روستای بالای ۲۰ خانوار هم داشته باشیم این موجب افزایش صندوق آرای رای گیری در شهرستان شده است.

 

وی ادامه داد: ۲۵۵ شعبه صندوق در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است  که ۶۱ صندوق در شهرها و ۱۹۴ صندوق در روستاهای شهرستان دایر خواهد شد و همچنین استقبال زیادی در تعداد داوطلبان بود ،رودسر از حین استقبال اگر وسعت رشت نبود مقام اول استان را داراست.

 

فرماندار رودسر اذعان کرد: :۱۷۳۵نفر درانتخابات شهرستان ثبت نام بعمل آمده که ۴نفر رد صلاحیت و تعدادی بدلیل مغایرت مدرک تحصیلی انصراف دادند که در کل ۱۷۲۵نفر که شامل ۱۱۷خانم و ۱۶۰۸نفر آقا در انتخابات امسال باهم رقابت میکنند .

 

جانبازی رودسری با بیان اینکه جلسه توجیهی برای کاندیداها روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود گفت: در انتخابات پیش رو بیش از ۵۰۰۰ نفر عوامل اجرایی برگزاری هستند و از کاندیداهای محترم در شوراها خواهان رقابتی سالم و همراه با اخلاق مداری هستم.

 

وی از تاکید دولت بر رعایت حقوق شهروندی گفت و خاطرنشان کرد: همه مردم می توانند از من مسئول ، داوطلب و کاندیدا پرسش داشته باشند و این یکی از افتخارات نظام و دولت ماست که مردم پرسشگر باشند اگر کاندیدایی برنامه های خود را اعلام میدارد باید پاسخگوی مردم هم باشد

 

فرماندار رودسر در ادامه از دریافت مجوز کارخانه پتروشیمی در شهرستان رودسر خبر داد و گفت:نقش موثر استاندار و نماینده مردم رودسر واملش موجب صدور مجوز این کارخانه توسط وزیر نفت شد و روز گذشته هم جلسه ای با حضور استاندار و نماینده مردم رودسر و املش با سرمایه گذار این پروژه در تهران برگزار شد و بزودی عملیاتی خواهد شد

 

جانبازی ادامه داد:یک مجموعه پتروشیمی ۱میلیارد تومانی که می تواند۱۴هزار تا  ۲۰ هزار نفر اشتغال زایی کند و اعتبارات بزرگی هم خواهد آمد بنابر این باید تلاش کنیم زیرساخت های  شهری و شهرستانی ایجاد گردد.

 

وی از برنامه ریزی برای آسفالت جاده شوک زیاز خبر داد و گفت: به موجب کارخانه سیمان دیلمان جاده از بین رفته بود و باعث اذیت و ازار مردم منطقه شد که خوشبختانه با پیگیری ها اعتبار ۴ میلیارد تومانی جذب و پیمانکار جهت ساخت کارگاه بزودی آغاز به کار می کند و قطعا این اتفاق برای مردم کلاچای که از آن مسیر برای گردشگری بهره مند خواهند شد.

 

فرماندار رودسر به پروژه راه آهن رشت قزوین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رشد ۹۵-۹۶درصدی این پروژه پیشرفت داشته است و ا چندماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، این اتفاق، انقلابی خواهد بود در کریدور راهی و راه آهنی و موثر برای اقتصاد استان که حتما برای شهرستان رودسر نیز منفعت خواهد داشت.

 

جانبازی رودسری اذعان داشت پس از سال برداشت ما از میادین مشترک گازی در پارس جنوبی با کشور قطر به میزان برابر رسیده است ،تورم بالای ۴۰درصدی به زیر ۱۰درصد رسیده است اگر به همان روزهای ابتدایی دولت یازدهم نگاهی کنیم کشور ونزوئلا نیز همین تورم ۴۳ درصد را داشت اگر امار جهانی امروز این کشور را نگاه کنیم رشد تورم ۸۰۰ درصدی تجربه می کنند، این همت و تدبیر دولت بوده است که امروز شاهد کاهش رشد تورم هستیم.

 

در پایان سخنرانی فرماندار یکی از حاضرین به آمار و گزارش ایشان اعتراض کرد و گفت: این جلسه انتخاباتی بود یا تجلیل از فرهنگیان، که جانبازی رودسری در پاسخ گفت: معلومات خود را در مقام شامخ معلم عرض کردم ، وقتی فرماندار را به جلسه ای دعوت می کنند و نزدیک انتخابات است باید گزارشی از آن هم بدهیم ، افرادی که در این جمع هستند یا کاندیدا هستند یا طرفدار کاندیدا و این ارزش قائل شدن برای شهروندان است ، کجای این قضیه انتخاباتی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه