جلوه در افتتاحیه ستاد رئیسی در سیاهکل:

زیباکلام نوشته اگر به رئیسی رای دهید به ایران حمله می کنند!/ خزانه ملت را در خانه خودشان ذخیره کرده اند!

جلوه گفت: زیباکلام با بدبختی در فضای مجازی نوشت که این پیام برای ایرانی ها است و اگر به رئیسی رأی بدهید به ایران حمله می کنند.

زیباکلام نوشته اگر به رئیسی رای دهید به ایران حمله می کنند!/ خزانه ملت را در خانه خودشان ذخیره کرده اند!

به گزارش ۸دی، علی محمد جلوه در مراسم افتتاح ستاد سیدابراهیم رئیسی در سیاهکل اظهار داشت: زمین و زمان از اینکه در اینجا و در این ستاد حضور دارید خوشحال است و به امید خداوند در ۲۹ اردیبهشت همه مردم خوشحال شوند و دل رهبری شاد شود.
وی با بیان اینکه ما دو دشمن از درون و بیرون داریم، گفت: کفار و مشرکین دشمنان ما هستند و مرجفون یکی از دشمنان خطرناک است که متأسفانه در تفاسیر نیز به آنها کم اشاره شده است.
جانشین ستاد تبلیغات سید ابراهیم رئیسی در استان گیلان با بیان اینکه مرجفون در تاریخ بارها به دنبال تضعییف جبهه حق بودند، افزود: کار مرجفون این است که با ترویج شایعات دلهای مردم را خالی و لرزان می کنند و یقین مردم را از آنها می گیرند.
جلوه تصریح کرد: چهار سال قبل یکی از نمایندگان مردم در بوشهر گفت که اگر به جلیلی رأی بدهید به کشور حمله می کنند و اگر به فرد دیگری رأی بدهید به ایران حمله نمی کنند.

وی با اشاره به حمله آمریکا به سوریه، بیان کرد: آمریکایی ها این کار را برای ترساندن داعش، روسیه، سوریه و … انجام نداده اند، بلکه این کار به دلیل انتخابات در جمهوری اسلامی ایران انجم شد.
این استاد دانشگاه افزد: زیباکلام که استاد دانشگاه است، البته جای تأسف است که شاگردی در کلاس وی بنشیند، با بدبختی در فضای مجازی نوشت که این پیام برای ایرانی ها است و اگر به رئیسی رأی بدهید به ایران حمله می کنند.

جلوه خاطرنشان کرد: خدمتی که در ایران عده ای به آمریکا می کنند از درون آمریکا بیشتر است. اوباما می گفت زمانیکه من به کاخ سفید رفتم متوجه شدم که هیچ حمله ای به کشور ایران از زمان انقلاب تاکنون وجود نداشته است. اینها فقط تشر می زنند.

وی بیان کرد: اینکه بگوییم خشاب من خالی است، آیا گرا نیست؟ آیا شخص دوم مملکت باید در زمانیکه برای مزاکره می روند چنین بگوید؟ آیا این در تراز نظام است؟ فرد دیگری می گوید که اگر آنها به ما حمله کنند حتی نیم ساعت توان مقابله با آنها را نداریم! مسئولی دیگر می گوید ایرانی فقط می تواند آبگوشت و قومه سبزی درست کند، آخر غیرت شما به کجا رفته؟ حداقل آزاده باشید، یعنی ایرانی نمی تواند به غیر غذا کار دیگری انجام بدهد؟

جانشین ستاد تبلیغات سید ابراهیم رئیسی در گیلان با بیان اینکه فردی که می ترسد دولا می شود و همه سوار آن می شوند، افزود: این وضع وجدانا قابل تحمل نیست و باید تغییر کند. این حرف ها و رفتارها در تراز جمهوری اسلامی ایران نیست.
جلوه ابراز کرد: جای تعجب است که می خواهند آمریکا را رنگ کنند و به ما نشان بدهند. شهیدان رفتند تا بگویند که شرقی و غربی وجود ندارد و برای شرف ما جان با ارزش خودشان را نثار کردند، نه اینکه ما دشمنان را کدخدا بنامیم. 

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات امیرالمؤمنین امام علی(ع)؛ در نظام اسلامی مسئولین به مانند چوپان هستند؛ یعنی باید خادم مردم باشند. البته این به معنای آن نیست که مردم گله این چوپان هستند؛ بلکه به دلیل نقش مهم چوپان چنین تعبیری به کار رفته است. اگر چوپان عاشق شد؛ فقط به فکر لیلی است و گوسفندان را گرگ می برد. اما اگر با گله خود باشد آنها را به منزل خود می رساند.

این فعال سیاسی یادآور شد: آیا قرار بر این بود تا حقوق و دریافت ها اینطور باشد؟ خزانه ملت را در خانه خودشان ذخیره کرده اند و می گویند اینها ذخیره نظام هستند! می گویند حقوق های چندصد میلیونی حق ما است! اما خانواده های شهدا برای آنها حقی ندارند.

جلوه خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب از ریل آن بیرون رفته و مقام معظم رهبری ناراحت است؛ باید آن را به این مسیر برگردانیم. رئیس جمهور باید خودش را لحظه به لحظه با رهبری میزان کند. ما معتقد هستیم که رئیسی از همه به رهبری نزدیکتر است و به جای اسلام لیبرال آمریکایی؛ اسلام شناس است.

وی، از محمد امیری میکال دبیر فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان و مسئولین ستاد رئیسی در سیاهکل به جهت تلاش برای برپایی ستاد رئیسی در سیاهکل قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار درسیاهکل، ستاد مرکزی رئیسی در روبروی بانک مسکن سیاهکل افتتاح شد. برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه