واکنش حجت الاسلام نبویان به ادعای آزادی بیان دولت یازدهم:

دولت یازدهم چند بار از من شکایت کرد/ انتظار ما از دولت این است که فقط ” اندکی” راست بگوید

حجت الاسلام نبویان گفت: من به خاطر اینکه در حوزه مسائل کشور اظهار نظر کردم و انتقاد کردم از طرف دولت چندبار از من شکایت کرد.

دولت یازدهم چند بار از من شکایت کرد/ انتظار ما از دولت این است که فقط ” اندکی” راست بگوید

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین استاد نبویان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد حوزه و دانشگاه در مصاحبه اختصاصی با رجانیوز به سخنان دولت مردان در باب گسترش آزادی بیان واکنش نشان داد.

دبیر کمیسیون برجام در این مصاحبه گفت: چون امروز محور مناظره در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی بود در آنجا بحث آزادی و احترام به منتقدین مطرح شده بود و از طرف روحانی و جهانگیری مسائل خلاف واقع زیادی شنیده شد. گفتند ما منتقدین را آزاد گذاشتیم و دهان منتقدین را نبستیم و با آنها هیچ برخوردی نداشتیم. اولاً نسبت‌های تند و توهین‌های مکرری که ایشان داشت مثل بروید به جهنم، بی‌شناسنامه‌ها، بزدل‌ها و ترسوها، اینها عادت دارند به مخاطبین خود توهین کنند. در همین مصاحبه هم به مخاطبان خودشان توهین کردند که شما در حوزه هسته‌ای سواد ندارید و همه بی‌سوادند و ما باسوادیم.

رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان مازندران در ادامه افزود: توهین‌های عملی‌تری به‌خاطر اینکه من در حوزه هسته‌ای مطالب را مطرح کردم و مطالعاتی که بنده نسبت به مسائل هسته‌ای دارم به من شد. به ذهنم رسید وقتی نماینده مجلس بودم نکاتی را مطرح کنم چون قانون اساسی و همچنین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی می‌گوید نماینده حق دارد در مورد مسائل کشور اظهار نظر کند.

 

حجت الاسلام نبویان در پایان خاطرنشان کردند: من به خاطر اینکه در حوزه مسائل کشور اظهار نظر کردم و انتقاد کردم از طرف دولت چندبار از من شکایت کرد و من به دادگاه ویژه رفتم. یک مورد در باره هسته‌ای بود، یک‌بار هم تهدید شدم به اینکه از من دو باره شکایت خواهد شد و شماره به قوه قضائیه خواهیم فرستاد. ما از دولت اندکی انتظار داریم راست بگویند، دروغ گفتن نسبت به مردم درست نیست. امام صادق(ع) فرمود دروغگو هیچ‌وقت قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه