رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای گیلان خبر داد؛

کشف ۳۴ هزار عدد ابزار یراق و ۷ هزار عدد مواد خوراکی قاچاق در رشت

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از کشف ۳۴هزار عدد ابزار یراق خارجی قاچاق در رشت خبر داد .

کشف ۳۴ هزار عدد ابزار یراق و ۷ هزار عدد مواد خوراکی قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی، سرهنگ علی یوسفی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش ابزاریراق قاچاق در یک واحد صنفی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده شدند، اظهار داشت: در بازرسی از واحد صنفی متهم، ۲۰ کارتن معادل ۳۴ هزار عدد انواع ابزاریراق ساختمانی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان، ارزش کالای کشف شده را ۲۴۰ میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ ساله پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

….

کشف بیش از ۷ هزار عدد مواد خوراکی قاچاق در رشت
رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از کشف بیش از ۷ هزار عدد مواد خوراکی قاچاق در رشت خبر داد.

به گزارش ۸دی، سرهنگ علی یوسفی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بازرسی از باربری‌های شهرستان رشت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از یک باربری در شهرستان رشت، تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ آدامس و ۶۹۶ کمپوت آناناس خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ارزش کالای کشف شده را ۱۵۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: متهم ۳۵ ساله با تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه