نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

سوء استفاده از امکانات دولتی به نفع یک کاندیدای ریاست جمهوری حرام شرعی است

نماینده مجلس گفت: مسئولین حق ندارند در جایگاه حقوقی و در ادارات و مراکز آموزشی، برای یک کاندیدا جلسه برگزار کنند.

سوء استفاده از امکانات دولتی به نفع یک کاندیدای ریاست جمهوری حرام شرعی است

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، ذبیح نیکفر در مسجد بیگم آباد محله جیرسر شهر لاهیجان و در بین نمازگزاران با بیان اینکه روز اولی که هیئت نظارت شهرستان لاهیجان و سیاهکل مشخص شد، خدمت این عزیزان در فرمانداری لاهیجان بودیم و به آنها توصیه ای برادارانه داشتم افزود: گرچه عده ای از شروع روند انتخابات دنبال مچ گیری بودند و مچ بنده هم از اول انتخابات در دستشان بود به برادران هیئت نظارت گفتم که جواب دنیا و آخرت با شما باشد، از کسی اسنادی دارید گرچه با من بود و یا بر من بود اگر تشخیص دادید که باید رد شود همین کار را انجام دهید و برعکس و این مر قانون است.

وی با بیان اینکه حالا در فضای مجازی هجمه هایی علیه ما می شود که بنده به این مسائل اعتنایی نخواهم کرد گفت: امیدوارم مردم تصمیم خود را بگیرند.

نیکفر با بیان اینکه شنیده می شود که در گوشه و کنار اعلام می کنند طرفداران فلان گروه را رد کردند گفت: یعنی برخی از این ها که رد صلاحیت شدند و مشکلاتی هم داشتند حامی دولت بودند و دولت می خواست از این ها حمایت کند؟

وی افزود: کسانی در این کشور عالی ترین مقام ها را داشتند ولی امروز رد شدند؛ این شهر که از کشور مهم تر نیست. حال اگر کسی رد صلاحیت شد باید اعتراض کند تا احقاق حق شود، سر و صداکردن و اینکه هیئت نظارت چگونه انتخاب شده است؛ شیوه ی درستی برای اعتراض نیست.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل تصریح کرد: آیا در شهرهای دیگر، افراد مورد وثوق نماینده مجلس به عنوان هیئت نظارت معرفی شد یا نمایندگان مجلس مخالفان خود را معرفی کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی که مربوط به هیئت نظارت بود انجام شد و تکلیفی که داشتم این بود افرادی را انتخاب کنم که حب  و بغض ها را کنار بگذارند گفت: اگر کاری باقی نیز باقی مانده، تکلیفی است که بر عهده شما مردم است.

نیکفر با بیان اینکه عده ای مطالب و اخبار را زودهنگام منتشر کردند که عده ای رد یا عده ای تایید صلاحیت شدند افزود: باید پرسید چه کسی این خیانت را مرتکب شده و اسامی را به آنها اطلاع داده است. آن مقام مسئول دولتی یا نظارتی یا هرکسی که به این کار را کرده مرتکب خیانت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه چرا عده ای در این شهر می خواهند دولت را محدود به افرادی کنند و به خودشان منتصب کنند گفت: اگر این طرفداری از دولت و برچسب دولت را به خودتان نچسبانید با توجه به مشکلاتی که دارید می توانید این فضاهایی را که در اختیار دارید همچنان در اختیار داشته باشید؟

نیکفر افزود: دولت متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و هرکس که رای بیاورد رئیس جمهور ما است، دولتی که مردم انتخاب کرده اند را چرا مصادره به مطلوب میکنید؟ این مصادره برای حل مشکلات خود است یا مردم؟

وی افزود: اگر راست می گوئید و مشکل شما مردم هستند، بنده نماینده مردم هستم که شما هنوز متوجه این موضوع نشده اید؛ یکسال از انتخابات گذشته و هنوز به نتیجه انتخابات ۹۴ تمکین نکرده اید.

نیکفر در ادامه با بیان اینکه جایی اعلام کردم که مردم برای چهار سال به بنده رای داده اند که باعث خوشحالی عده ای شد گفت: آیا شما مردم عزیز به بنده برای ۴ سال رای داده اید یا برای چهل سال؟

نماینده لاهیجان با بیان اینکه از مردم میخواهیم که همان گونه که در سال ۹۴ تصمیم گرفتند به این شرایط رای دهند، همین شرایط را در انتخابات پیش رو لحاظ کنند گفت: ما نیز هرکاری لازم باشد انجام می دهیم، تا انتخابات به درستی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مثل همه ی انتخابات ممکن است عده ای از فیلتر هیئت نظارت رد شده باشند، که آنها را هم مردم تکلیفشان را قطعا روشن خواهند کرد گفت: ولی اسم هر نامزدی که از صندوق رای بیرون بیاید در سطح ملی رئیس جمهور ما و در سطح شهری شورای شهر لاهیجان خواهند بود.

نیکفر با بیان اینکه علیرغم همه ی مخالفت ها در انتخابات گذشته ما با شورای شهر فعلی نجنگیدیم، گرچه آنها با ما جنگیدند اظهار داشت: جایی هم که اگر کمک خواستند همکاری کردیم و با شهردار هم تعامل کردیم، گرچه انتخاب شده ی افرادی بود که امروز تمایل دارند نیکفر نباشد.

وی افزود: به موفقیت و عدم موفقیت شهردار کاری ندارم ولی اگر کسی را آوردیم برایش احترام قائل باشیم و رویش پا نگذاریم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به برگزاری جلسات تبلیغاتی برای یک کاندیدای ریاست جمهوری با امکانات دولتی در شهرستان لاهیجان گفت: عده ای از هم اکنون جلسات غیرقانونی برگزار می کنند، مسئولین و شخصیت های حقوقی حق ندارند در جایگاه حقوقی و در ادارات و مراکز آموزشی، برای یک کاندیدا جلسه برگزار کنند و تبلیغ کنند. این حرام شرعی است و شهدا یقه ی ما را خواهند گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه هر خدمتی که به شما می شود به حساب بنده نگذارید گفت: اگر قرار است اینها به نام نیکفر ثبت شود پس جانبازان چه کاره هستند؛ هرکاری میکنیم برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

نیکفر در ادامه با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری ملاک ها را مقام معظم رهبری فرمودند و در ادامه نیز برای انتخاب فرد اصلح راهنمایی هایی خواهند داشت افزود: ایشان در سخنرانی اخیرشان روی فردی تاکید داشتند که نگاه به درون و تکیه به ملت ایران داشته باشد.

وی با بیان این موضوع که امنیت و ثبات ایران اسلامی طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه است گفت: هر کجا که از این موضوع غفلت کردیم دچار خسران شدیم؛ زمانی به سخنان امام خمینی(ره) گوش نکردند و اکنون نیز سرپیچی از فرامین رهبری، مورد و علت عقب افتادگی های کشور است.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه