دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان:

دخالت دست های پشت پرده برای تأیید صلاحیت افراد فاسد مالی و اخلاقی در رشت/ هیأت نظارت در مقابل فشارها ایستادگی کند

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان گفت: برخی مسئولان برای تأیید صلاحیت فاسدان مالی و اخلاقی در انتخابات شوراهای اسلامی رشت تلاش می کنند.

دخالت دست های پشت پرده برای تأیید صلاحیت افراد فاسد مالی و اخلاقی در رشت/ هیأت نظارت در مقابل فشارها ایستادگی کند

نظرعلی علیزاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به وضعیت تأیید صلاحیت های نامزدهای انتخابات شوراها در شهرستان رشت اظهار داشت: متأسفانه در شهرستان رشت افرادی را که مراجع چهارگانه و هیأت های اجرایی و نظارت آنها را به دلیل مسائل مالی و اخلاقی رد کرده اند با دخالت مسئولان و دست های پشت پرده در حال گرفتن تأیید صلاحیت شان هستند.

وی افزود: این مسئولان و افراد پشت پرده تلاش می کنند همه افراد مسئله دار و فاسد اخلاقی و مالی را تأیید کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جا دار از تلاش های هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت بر انتخابات در روند تأیید بررسی صلاحیت نامزدها و ایستادگی اعضای این هیأت برای رعایت موازین قانونی و اصولی خود تشکر کنم.

علیزاده ادامه داد: ایستادگی هیأت نظارت شهرستان رشت همزمان با فشار برخی مسئولان برای تأیید صلاحیت مفسدین بود و ما امیداوریم هیأت نظارت استان با چنین فشارهایی با جدیت برخورد کند و صلاحیت افرادی را که از سوی مراجع چهارگانه رد شده اند را قاطعانه رد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیرمجتهدی
نباید اجازه داد اشخاصی که سابقه همراهی آنها با فتنه مشخص است یا کسانی که دارای سوابق مشخص مالی و اخلاقی هستند در انتخابات شورای رشت ورود کنند در غیراینصورت از هم اکنون قابل پیش بینی است که در سال های آینده چگونه شورایی خواهیم داشت و چه اتفاقاتی رخ خواهد داد انشاء ا... با احساس مسئولیت نیروهای ولایی و دلسوز نظام اصحاب فتنه مدیریت شهری را در رشت به دست نخواهند گرفت
ناشناس
حضور افراد سیاسی در شورای شهر باعث می شود شورا به جای توجه به مسایل شهر به امور سیاسی بپردازد.
فرشید شهبازی
دهیات نظارت شهر و روستای سیاهکل نیز متاسفانه انقلابی عمل نکرد و فله ای تایید کرد که خیلی از دلسوزان ناراحت هستند
در حاشیه