امام جمعه سیاهکل:

نباید با تشر دشمن منفعلانه برخورد کنیم و بترسیم

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، تصریح کرد: نباید با یک تشر دشمن منفعلانه برخورد کنیم و بترسیم.

نباید با تشر دشمن منفعلانه برخورد کنیم و بترسیم

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در خطبه های نمازجمعه عبادی سیاسی این هفته سیاهکل، با تأکید بر جایگاه مهم انتخابات و لزوم انتخابات فرد اصلح، اظهار داشت: باید کاری کنیم تا مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور حداکثری داشته باشند و از هرکاری که موجب شود حضور مردم در انتخابات کم شود باید اجتناب کرد.

وی افزود: از رسانه ها خواهش می کنم تا یک چیز کوچک را بزرگ نکنند. مسئولین و رسانه ها از چیزی که موجب می شود حضور مردم کم شود اجتناب کنند.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه آمریکا و حتی بزرگتر از آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، تصریح کرد: نباید با یک تشر دشمن منفعلانه برخورد کنیم و بترسیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر کسی از تشر آمریکا می ترسد نباید از جایگاه مردم چنین حسی داشته باشد، زیرا ترس در بین مردم جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام و السملیمن شکسته دل با تأکید بر لزوم اقتصاد مقاومتی، گفت: باید به خوداکتفایی برسیم و از آن محصولی که در شهرستان و استان تولید می شود مصرف کنیم تا تولید و اشتغال قوی شود.

وی با تشریح انتخاب فرد اصلح از نظر قرآن کریم، خاطرنشان کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که تقوا، دانش و سابقه بهتر داشته باشد و قوی و امین باشد.

امام جمعه سیاهکل ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام، ابراز کرد: هدف انبیا خروج ظلمات به سمت نور است.

حجت الاسلام و السملیمن شکسته دل با اشاره به شباهت بعثت با ظهور بیان کرد: برای بعثت پیامبر بسیاری از آزاده اندیشان مانند ظهور حضرت عیسی مسیح(ع) در انتظار ظهور بودند و امروزه نیز شیعیان در انتظار ظهور امام زمان(عج) هستند.

وی افزود: روایتی از پیامبر است که می فرمایند اسلام غریب بود و در آخر نیز قریب می شود. هم اکنون شیعه کشی یک ارزش شده و به راحتی شیعیان را می کشند. امام جمعه مکه در اظهاراتی گفته که شیعه منحرف است و از دین خارج شده و باید آنها را کشت.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به تجاوزهای رژیم آل سعود به یمن، گفت: نسل کشی در یمن، بحرین و عربستان در حال اتفاق افتادن است. آیا اسلام قریب نیست؟

حجت الاسلام شکسته دل با بیان اینکه می بایست همواره به یاد امام زمان(عج) باشیم، تصریح کرد: نباید به مسلمانان و شیعیان این همه زور گفته شود. گرفتاری های ما برای این است که ما از اصل خودمان دور شده ایم و امام زمان(عج) را فراموش می کنیم.

وی با اشاره به جنایتی که در فوئه و کفریا در کشور سوریه توسط تروریست ها شد، گفت: در این جنایت؛ ۴۸ ساعت قبل آنها را گشنه نگهداشتند و سپس به جرم شیعه بودن آنها را به شهادت رساندند. مجامع جهانی پس از دیدن این جنایت بازهم سکوت کرده و خفه خوان گرفتند و حتی این جنایت را محکوم نیز نمی کنند.

امام جمعه سیاهکل از زحمات دکتر زمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل و تمامی کسانی که در حفط سلامت مردم کوشا هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه