نماینده مردم تالش بزرگ در گفتگو با 8دی:

فرماندار ماسال به خاطر پول مجوز کار به پیمانکار آسفالت نمی دهد/ اراده در دولت کنونی وجود ندارد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه اراده در دولت روحانی وجود ندارد، گفت: فرماندار ماسال به خاطر ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پول مجوز کار به پیمانکاران آسفالت شهرستان را نمی دهد.

فرماندار ماسال به خاطر پول مجوز کار به پیمانکار آسفالت نمی دهد/ اراده در دولت کنونی وجود ندارد

محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از موانع موجود بر سر راه توسعه شهرستان های حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و اظهار داشت: پیمانکاری ادعا می کند که فرمانداری از حوزه انتخابیه من به وی گفته که مجوز پیمانکاری را امضا می کنم به شرطی که ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت کنید تا اجازه بدهیم برای مردم کار کنید.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های در راه مانده آسفالت در شهرستان ماسال افزود: در ماسال به ۱۵ پیمانکار برای اجرای آسفالت ابلاغ شده اما فرماندار شهرستان به بهانه همان مبلغ به پیمانکار اجازه برداشت مصالح را نمی دهد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شما باید از پیمانکار سوال کنید که چرا این پروژه اجرایی نشده است، گفت: وقتی پروژه و پیمانکار پای کار باشد، کارگر فعال می شود، مصالح و اعضای درگیر در آن فعال می شود و چرخه اشتغال راه می افتد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از فعال شدن چرخه تولید و عوامل وابسته به آن در کنار فعال شدن پروژه های عمرانی تاکید داشت و اظهار کرد: اگر پروژه های عمرانی راه بیافتد و دست اندک پیمانکاران نباشد و برای عموم مردم کار شود اشتغال پایدار ایجاد می شود و مهندسان فنی، عمران و نقشه کش و کارگر و غیره پای کار دیده می شوند.

شکری با بیان اینکه اگر مسکن راه اندازی می شد و تولید مسکن راه می افتاد رونقی در این اثنی ایجاد می شد، تصریح کرد: کارخانجات آجرپزی راه می افتاد، در و پنجره سازی و میله گرد و آهن و ۱۰ها مصالح ساختمانی دیگر کار می کردند.

وی نبود اراده را از جمله عوامل کندی در روند توسعه اقتصادی برشمرد و گفت: متاسفانه اراده ای برای کار در دولت کنونی وجود ندارد در غیر اینصورت ما در کشوری زندگی می کنیم که نعمت در آن تمام شده است و همه ی امور امکان پذیر است تنها به اینکه اراده در دولت وجود داشته باشد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید برای آبادانی تلاش واقعی داشته باشند، اعلام کرد: اگر امور کشور و نگاه توسعه به دولت باشد باز هم کار ها انجام شدنی نیست و همه ی ما از جمله سه قوه باید پای کار باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه