سرمربی تیم سپیدرود رشت در گفتگو با 8دی:

همه سپیدرودی ها چشم انتظار لیگ برتر هستند / بازیکنان برای پیروزی در بازی های باقیمانده تمرکز کرده اند

سرمربی سپیدرود گفت: سپیدرود در کنار مشکلات مالی در چهار بازی پیش روی خود تمام تمرکز خود را برای کسب پیروزی بکار بسته است.

همه سپیدرودی ها چشم انتظار لیگ برتر هستند / بازیکنان برای پیروزی در بازی های باقیمانده تمرکز کرده اند

علی نظرمحمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، هویت را یکی از اصلی تریت عوامل پایداری تیم سپیدرود نام برد و اظهار داشت: سپیدرود یک تیم ریشه دار و با هویت است که سالهاست با این هویتش علی رغم همه‌ی فراز و نشیب هایی که داشته همچنان اسم و نامش بخاطر هویتش باقی مانده است.

وی با بیان اینکه همه می دانند که حتی تا مسابقات لیگ استان گیلان هم سقوط کرد اما هیچ وقت تیمش از هم نپاشید، افزود: امروز به لطف خداوند بزرگ و با حمایت هواداران بی نظیرمان و تعصب مثالزدنی بازیکنان و با تدبیر و درایت کادر فنی توانسته ایم طی دو سال پی در پی از لیگ دو به لیگ یک صعود کنیم و تا امروز تا یک قدمی لیگ برتر قرار داشته باشیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود با عبور از مشکلات صاحب توفیقات روز افزون شده، گفت: علی‌رغم همه‌ی محدودیت‌هایی نظیر مشکلات مالی  فراروی تیم در زمینه سخت افزاری، امکانات تمرینی، نداشتن زمین اختصاصی و باشگاه که طی دو سال بازیکنان و کادر فنی با آن دست و پنجه نرم می کنند و دست به گریبان هستند اما شاهد هستیم که تیم سپید رود روز به روز بر موفقیت های خود افزوده است.

نظرمحمدی با اشاره به پیروزی‌های پی درپی و کشاندن تیم در رده های بالای جدول، اظهار کرد: با عنایات خداوند بزرگ و با همت بازیکنان و کادر فنی و در کنار مثلث هواداران توانسته ایم نتایجی را درخور فوتبال شهر رشت کسب کنیم.

وی با بیان این نکته که هواداران سپیدرود چشم انتظاری حضور در لیگ برتر را می کشند، بیان داشت: اکنون شور و شعف خاصی را در بین مرکز استان و همه‌ی هواداران قدیمی تیم سپیدرود ایجاد شده است که چشم انتظاری می کنند تا تیم هرچه زودتر به لیگ برتر برسد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت متذکر شد: بازیکنان و کادر فنی برای اینکه بتوانند مردم گیلان را خوشحال کنند از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و تمام توان خود را بکار بسته اند.

نظرمحمدی ضمن تشکر از حضور دائمی هواداران از تیم سپید رود گفت: هواداران تیم سپیدرود نیز الحق و الانصاف در سرما و گرما و شادی و ناراحتی در کنار بازیکنان بوده اند.

وی با بیان اینکه این تیم تمام عزم خود را برای پیروزی در بازی های آینده جزم کرده، افزود: تیم سپیدرود در کنار مشکلات مالی در چهار بازی پیش روی خود تمام تمرکز خود را برای کسب بهترین نتیجه که همان هدف نهایی ما هم هست بکار بسته و امیدواریم در این راه سخت و مشکل لطف الهی را شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه