عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با 8دی:

انقلاب اسلامی با مجاهدت مردم و رهبری شکل گرفته است / راهپیمایی ۲۲بهمن نمایانگر حضور با بصیرت مردم در جامعه است

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر حضور با بصیرت مردم در جامعه است.

انقلاب اسلامی با مجاهدت مردم و رهبری شکل گرفته است / راهپیمایی ۲۲بهمن نمایانگر حضور با بصیرت مردم در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین احمد پروایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ضمن درود و سلام خدمت امام و شهدا و همچنین تبریک سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: باید از شهدای مدافع حرم و علمای اسلام یادی کنیم و همچنین امام خمینی(رض) که بنیان گذار انقلاب اسلامی و این حرکت عظیم در عصر معاصر بودند.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور روزهای مبارک است، افزود: همه مردم شریف ایران مستحضر هستند که این روزها، یادآور روزهای مبارکی برای ما است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با ارزشمند خواندن قدوم ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این روزها، روزهایی است که طاغوت در آن محکوم شده و مردم با حرکتشان قدم برای محو و نابود کردن باطل، احیای حق و تشکیل حکومت اسلامی برداشتند.

حجت الاسلام پروایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه حرکت مردم، رهبری امام و مجاهدت مجاهدان راه حق و به برکت خون شهدا شکل گرفته است، اظهار کرد: ما این دستاور انقلاب بزرگ که ثمره آن همین حکومت جمهوری اسلامی ایران است را باید ارج بنهیم و قدرش را بدانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه قدردانی و ارج نهادن به جمهوری اسلامی ایران همیشه با بصیرت بودن در عرصه های جامعه است، متذکر شد: باید با علم و آگاهی هرچه بیشتر در راه دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب قدم برداریم.

وی در ادامه گفت: یکی از این قدم هایی که باید همه برداریم، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید به ندای رهبر عزیز، نگاه و آرمان شهدا، و با قدم های خود مشتی در دهان آمریکا و یاوه گویان بزنیم، افزود: باید بار دیگر خشم خود را از استکبار و دنیای آن و همچنین حمایت خود را از این انقلاب عزیز و رهبری و ولایت مطلقه فقیه نشان دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه