با اکثریت آرا:

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گیلان شد

با رأی اکثریت اعضای اصلی شورای مرکزی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان، رئیس این شورا انتخاب شد.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گیلان شد

به گزارش ۸دی، طی جلسه ای در دفتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان در رشت که با حضور اعضای اصلی این جبهه برگزار شد، حجت الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری با اکثریت آرا به عنوان رئیس جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان انتخاب شد.

نظرعلی علیزاده دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ۸دی، ضمن تایید این خبر گفت: اخیرا جلسه ای با حضور هسته ی مرکزی این جبهه برگزار شد و پس از رای گیری توسط اعضا، حجت الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری با اکثریت آرا، به عنوان رئیس جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شد.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متعلق به حزب و گروه خاصی نیست بلکه تمام نیروهای انقلاب اسلامی در این جبهه حضور دارند.

علیزاده در ادامه گفت: این جبهه به دور از دسته‌بندی جناحی و سیاسی میباشد و جبهه مذکور در راستای مواضع و چارچوب آرمان‌ها،ارزشها و اصول انقلاب اسلامی به‌ ویژه منویات مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

وی در پایان اظهار داشت: به زودی نمایندگان شورای مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها و کمیته‌های مختلف این جبهه با پشتوانه های مردمی معرفی خواهند شد.

گفتنی است سیدکاظم میرحسینی اشکوری از روحانیون انقلابی گیلان، سابقه ی چند بار دستگیری و بازداشت را در دوران ستم شاهی قبل از انقلاب در کارنامه فعالیت های سیاسی خود دارد.

حجت الاسلام اشکوری بعد از انقلاب مدتی رئیس کمیته انقلاب اسلامی در شهرستان‌های رودبار و اشکورات بود. پس از آن مجدداً برای تحصیل به قم بازگشت و همزمان با تحصیل در حوزه در دانشگاه نیز به تحصیل پرداخت و دارای مدرک تحصیلات حوزوی معادل فوق لیسانس و تحصیلات دانشگاهی لیسانس علوم تربیتی می باشد.

وی ۵ سال امام جمعه شهرستان رضوانشهر، ۷ سال امام جمعه موقت رشت و ۷ دوره دبیر شورای نگهبان استان گیلان بود. اشکوری همچنین ۴ سال نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گیلان را برعهده داشت و ۵ سال آخر خدمت رسمی تا قبل از بازنشستگی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان بود.

وی ۱۸ سال سابقه تدریس در دانشگاه دارد و ۷ جلد کتاب و بیش از ۵۰ مقاله از وی منتشر شده است و از جمله آثار مطرح وی کتاب “جریان شناسی فتنه در نهج البلاغه” درباره خطر فتنه و فتنه‌گری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه