بجای حقوق‌های نجومی،حقوقهای قطره‌چکانی قطع شد؛

برخی کارکنان پیمانکار آب و فاضلاب روستایی ماسال ۱۰ ماه است حقوق نگرفته اند

بنا بر اعلام منابع کارگری، کارکنان پیمانکار آب و فاضلاب روستایی ماسال علی رغم قول های متعدد مسئولین حدود ۱۰ ماه است که حقوق ناچیزشان را دریافت نکرده اند.

برخی کارکنان پیمانکار آب و فاضلاب روستایی ماسال ۱۰ ماه است حقوق نگرفته اند

 به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، تعدادی از کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی ماسال قریب به ۱۰ ماه حقوق معوقه دارند.

در شرایطی که میزان حقوق این کارکنان که تحت مدیریت شرکت پیمانکار با آب و فاضلاب روستایی کار می کنند، ناچیز است، اما همین حقوق ناچیز مدتهاست از آنان دریغ شده است.

یکی از این کارکنان در گفتگو با ماسال نیوز ضمن انتقاد از وضعیت موجود گفت: عملا کلیه کارهای شرکت را ما انجام می دهیم. از کارهای عمرانی تا بحث قبوض و  امثالهم . اما هم اکنون با وجود حقوق ناچیز، همان  را هم نمیتوانیم بگیریم.

وی افزود: تا کنون بارها به ما وعده و وعید داده اند اما هر بار عملی نمی شود و ما جلوی زن و بچه مان شرمنده می شویم.

این اتفاقات در شرایطی است که بر اساس قوانین جدید و پس از ماجراهای حقوق های نجومی و کاهش حقوق مدیران، حداکثر حقوق و مزایای مدیران دولت نباید از ۱۴ برابر حداقل حقوق و مزایا که توسط هیات دولت تصویب می‌شود، بیشتر شود!

آیا حقوقی در حد و حدود ۵۰۰ هزار تومان برای مدیران استانی چیزی فراتر از توانایی است؟ یا پرداخت حقوق های نجومی به مدیران؟

بارها از رسانه ها شنیده ایم که گاز و سایر حامل های انرژی برای کارگران بی حقوق قطع شده است. شرکت گاز و امثالهم به بهانه اینکه عدم پرداخت حقوق کارگران و کارکنان به ما ارتباطی ندارد به محض عدم تسویه حساب در زمانی معین گاز آنان را قطع می کند. اینک این سوال اساسی پیش می آید که چه کسی پاسخگوی هزینه های زندگی این کارکنان است؟ آیا می توان ۱۰ ماه بدون در یافت حقوق هزینه های فرزندان و خانواره را تامین کرد؟

دهه فجر فرصت خوبی است تا مسئولین در کنار ارائه و گزارش خدمات خود به مردم، نیم نگاهی هم به چنین اقشار کم در آمد و بی پشتوانه داشته باشند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه