در اولین روز از دهه فجر؛

چند طرح عمرانی در لاهیجان به بهره برداری رسید

در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از ۱۰ طرح عمرانی در شهرستان لاهیجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

چند طرح عمرانی در لاهیجان به بهره برداری رسید

به گزارش ۸دی، به نقل از ایرنا؛ کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و گردشگری استخر حاجی آباد و بهره برداری از ۱۰ طرح عمران مدیریت شهری لاهیجان با اعبتار ۸۵ میلیارد ریال ، افتتاح ۲ باب مدرسه ، دیدار با یک خانواده شهید دوران انقلاب اسلامی با حضور استاندار گیلان ، به صدا در آمدن زنگ فجر انقلاب اسلامی در مدرسه شاهد فاطمه الزهرای لاهیجان، افتتاح ساختمان دادگستری در رودبنه و افتتاح ساختمان مجتمع سیبک سازی طرح ها و برنامه های اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در لاهیجان بودند.
فرماندار لاهیجان در مراسم افتتاح طرح های اولین روز دهه فجر گفت: هم اکنون روستایی بالای ۱۰ خانوار فاقد برق در این شهرستان وجود ندارد و تعداد مشترکین به ۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه برقرسانی و ۴۵هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور برق و ۸۴ هزار مشترک تلفن ثابت در این شهرستان وجود دارد .
سیدمحمد احمدی افزود: امروز همه روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز برخوردارهستند شهرها و تمامی ۱۸۰روستایی این شهرستان صددرصد از این نعمت برخوردارند.
وی یادآورشد: هم اکنون ۶۸ خانه بهداشت در این شهرستان آماده خدمت رسانی هستند و بیش از ۶ مرکز آموزش عالی و ۱۴ هزار دانشجو در لاهیجان در حال آموزش هستند.

 

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه