دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با 8دی:

نباید مساکنی در حد طویله به متقاضیان تحویل داد / تل انبار کردن هزار واحد روی هم در آستارا اسمش مسکن مهر نیست

نماینده مجلس گفت: شأن مردم در مسکن سازی باید لحاظ شود و نباید مساکنی در حد طویله به متقاضیان مسکن تحویل داد.

نباید مساکنی در حد طویله به متقاضیان تحویل داد / تل انبار کردن هزار واحد روی هم در آستارا اسمش مسکن مهر نیست

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه طرح مسکن مهر متوقف نشده بلکه ساخت مسکن مهر جدید متوقف شده است، اظهار داشت: اصل و نفس ایجاد مسکن مهر بسیار خوب بود و برخی از مساکن در شهرهای بزرگ و برخی شهر های کوچک در شأن مردم است اما وقتی مسکن مهر آستارا را مشاهده می کنید خانه ای نامناسب در اختیار شهروندان و قشر آسیب پذیر جامعه گذاشته اند.

وی افزود: مسکن مهر دولت قبل طرحی بسیار ارزشمند و قدمی بسیار بلند در راستای خدمات رسانی بود اما نباید مسکن سازان خانه ای در حد طویله به مردم تحویل دهند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خیلی از مساکن مهر در کشور هستند که به دلیل عدم مدیریت صحیح صورت گرفته در دولت ها مردم ضرر کرده اند، گفت: پول های مردم را گرفته اند اما مسکن ندادند این در حالی است که این مساکن با وام است و اکنون قسط وام های مسکن مهر را می دهند و این جدای این است که در جای دیگر اجاره نشین هستند و هم زمان دو جا قسط خانه می دهند.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه مردم جویای مسکن مهر زیر خط فقر هستند، اظهار کرد: متقاضیان مسکن مهر با پرداخت قسط حدود ۴۰۰ هزار تومان به بانک مسکن برای مسکن مهر و اجاره ماهانه ۴۰۰ – ۵۰۰ تومانی به صاحب خانه ها حدود یک میلیون تومان از درآمدشان را صرف مسکن می کنند.

این نماینده مجلس با هشدار به مسئولین کشور مبنی بر اینکه اگر وضعیت مسکن با همین روال ادامه پیدا کنند مسکن جویان به شدت آسیب خواهند دید، بیان داشت: اگر ما به کسی خدمت کنیم باید درست و حسابی خدمت کنیم چون خدمت به مردم از جیب خودشان و از جیب بیت المال است.

وی با انتقاد شدید از مسکن های ساخته شده در بندر مرزی آستارا ، اذعان داشت: خدمت به مردم باید در شأن آنها باشد واکنون در مسکن مهر آستارا ۱۰۰۰ واحد مسکن را بر هم تل انبار کرده اند و اسم مسکن مهر آستارا هر چیزی جز مسکن مهر است.

داداشی با تاکید بر اینکه باید خانه های نیمه کاره مسکن مهر به سرعت ادامه پیدا کند، گفت: اینگونه خانه سازی و مسکن تحویل دادن خیانت به مردم است و اکنون ساخت مسکن مهر جدید متوقف شده است اما مسکن مهر های سابق با هر شرایط و وضعیتی که دارد باید پیگیری شود و مسکنی در خور تحویل مردم دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه