مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

گیلانیان در ۸دی مقابل اندیشه های افراطی و باطل مقابله کردند / تکریم ۸دی تعظیم به شعائر اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: گیلانیان در ۸دی با به میدان آمدن خود با اندیشه افراطی و باطل دشمنان داخلی و خارجی مقابله کردند.

گیلانیان در ۸دی مقابل اندیشه های افراطی و باطل مقابله کردند / تکریم ۸دی تعظیم به شعائر اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین جمال یاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ۸دی را از شعائر دینی دانست و اظهار داشت:  در ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب حوادثی رخ داده که بعضی از این حوادث جز یوم الله و تعظیم شعائر دینی حساب می شود.

وی به میدان آمدن گیلانی ها در مقابل با اندیشه های افراطی و باطل را لازم برشمرد و افزود: بسیاری از این حوادث به جهت مقابله با دشمنان داخلی و خارجی بوده از جمله ۸دی که گیلانیان فرهیخته به مقابله با اندیشه های باطل و افراطی که در برابر اصل نظام، رهبری انقلاب، شهدای ارزشمند و فضائل انقلابی حرکت ناشایستی داشتند.

مدیرکل تبلغات اسلامی گیلان در ادامه گفت: حق هم این بود که در مقابل حرکت های سخیف استقامت مردم به نمایش عموم گذاشته شود.

حجت الاسلام یاری حرکت مردم گیلان در خلق حماسه ۸دی را ارزشمند دانست و اظهار کرد: مردم گیلان در این میدان سرافرازانه ورود و این توطئه را در نطفه خفه کردند.

وی با اعلام اینکه نهم دی در راستای حرکت و خیز عمومی مردم گیلان به راه افتاد، افزود: در راستای ۸دی، نهم دی در سراسر میهن اسلامی به راه افتاد و مردم جهت اعتراض به کارهای غلط و توطئه ای که دشمنان و فتنه گران برای انقلاب و اسلام دیده بودند، خنثی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تقدیر از حرکت انقلابی مردم گیلان به پاس خلق حماسه ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، گفت: جا دارد که ما این روز عزیز را که همچون مقام معظم رهبری که تاکید دارند مردم گیلان همواره پیشگام بودند و هشت دی هم نمونه ای از این حضور در صحنه بودن مردم غیور گیلان است، گرامی بداریم.

حجت الاسلام یاری با تاکید بر اینکه باید پیوسته پایداری خود در مقابله با تهدید های دشمنان حفظ کنیم، اظهار داشت: از همه خانواده های معزز شهدا، فرهیختگان، بازاریان، فرهنگیان و روحانیون و همه ی اقشار که پایداری کردند و با لحظه شناسی خود حماسه ۸دی را خلق کردند، جای تقدیر دارد و امیدواریم این پایداری و مقاومت برای همیشه برای ملت ایران اسلامی پایدار و زنده بماند و در مقابل توطئه های دشمنان همیشه پیروز شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه