رئیس اداره چای املش در گفتگو با 8دی:

پرداخت مطالبات چایکاران املش تا نیمه دی ماه / شش میلیارد از کل بدهی چایکاران شهرستان باقی مانده است

رئیس اداره چای املش از باقی ماندن شش میلیارد از مطالبات چایکاران این شهرستان خبر داد.

پرداخت مطالبات چایکاران املش تا نیمه دی ماه / شش میلیارد از کل بدهی چایکاران شهرستان باقی مانده است

محمدعیسی طالبی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با ابراز تأسف از بخشی از مطالبات باقی مانده چایکاران املشی اظهار داشت: ۶ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران این شهرستان باقی مانده است.

وی با اعلام اینکه کارخانه جات در پرداخت مطالبات کمی تعلل کرده اند، فزود: اگر کارخانجات حق السهم خود را پرداخت کنند ما هم انجام وظیفه نموده و مطالبات چایکاران را پرداخت می کنیم.

رئیس اداره چای املش از پرداخت این مقدار بدیهی تا نیمه های ماه جاری خبر داد و گفت: برنامه های خوبی توسط سازمان چای برای چایکاران طرح ریزی شده است و امیدواریم تا نیمه همین ماه مطالبات پرداخت شود.

طالبی با تاکید بر تسریع در پرداخت مطالبات چایکاران از سهم کارخانجات، اظهار کرد: کارخانجات موظفند هرچه سریعتر مطالبات خود را پرداخت کنند و اکنون برخی از کارخانجاتی که زیر ۵۰۰ میلیون بدیهی داشتند را تسویه حساب کرده اند تاکنون ۷ کارخانه چای معوقات خود را پرداخت کرده است.

وی در تشریح مطالبات چایکاران املشی گفت: مردم املش ۵۰ میلیارد تومان از مطالباتشان باقی مانده بود که از این میان ۴۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس اداره چای املش با ابراز خورسندی از پرداخت به موقع مطالبات دولتی چایکاران، اظهار داشت: دولت مطالبات خود را تقریبا امسال خوب پرداخت کرد و ما هم اگر بخواهیم این مطالبات را پرداخت کنیم نمی توانیم حق خود را از کارخانجات بگیریم.

طالبی با اعلام اینکه ما پشتیبان کشاورزان هستیم، افزود: برای اینکه رغبت در مردم برای کشت افزایش پیدا کند طی دو مرحله وام هایی را تدارک دیده ایم که امیدواریم سال زراعی خوبی را چایکاران املش در سال آینده داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه