فرماندار رودبار:

در سه سه سال اخیر ۹۰ درصد سیستم گرمایش مدارس رودبار نوسازی شد

فرماندار رودبار گفت: ۹۰ درصد سیستم گرمایشی مدارس تجهیز و نوسازی شده است.

در سه سه سال اخیر ۹۰ درصد سیستم گرمایش مدارس رودبار نوسازی شد

به گزارش ۸دی، اسماعیل میر غضنفری صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت و پرورش در آموزش و پرورش اظهار داشت: از محل اعتبارات عمرانی امسال ۷ میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار به بخش آموزش و پرورش اختصاص یافته است که امیدواریم با این میزان اعتبار و کمک خیرین بخشی از مشکلات آموزش و پرورش مرتفع شود.

وی افزود: از آنجائیکه هزینه در آموزش و پرورش یک نوع سرمایه گذاری است و تأمین این هزینه از عهده آموزش و پرورش خارج است و برای آینده فرزندانمان و تأمین اقلام ضروری و مورد نیاز مدارس همه باید کمک و مساعدت کنیم.

میرغضنفری با قدردانی از زحمات و تلاشهای معلمان و فرهنگیان که با حداقل دریافتی به عشق دانش آموزان و فرزندان جامعه تلاش و اهتمام دارند اظهار کرد: احساس می شود که این قشر عزیز تأثیر گذار برای آموزش به دانش آموزان  نیاز به آموزش های ضمن خدمت دارند که امیدواریم آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در این زمینه بیندیشد.

فرماندار رودبار با تقدیر از زحمات نهضت سواد آموزی رودبار در کسب رتبه دوم در بین ۳۳ منطقه گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی نماییم که هیچ لازم التعلیمی از آموزش و فراگرفتن سواد باز نماند.

میرغضنفری با بیان اینکه تؤام با آموزش و پرورش به سلامت دانش آموزان نیز باید اهمیت داده شود همکاری و حضور بیشتر کارشناسان بهداشت و درمان در مدارس را برای نظارت بیشتر بهداشتی بر دانش آموزان خواستار شد.

نماینده دولت در رودبار با بیان اینکه مشکل سرمایشی مدارس  این شهرستان در سه سال اخیر حل شده است گفت: بنا بر آمار اداره آموزش و پرورش، ۹۰ درصد سیستم گرمایشی مدارس تجهیز و نوسازی شده است که این کار را باید قدر دانست.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه