رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست رودبار:

همایش پیاده‌روی خانوادگی در توتکابن برگزار شد+ فیلم

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودبار از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر توتکابن خبر داد و گفت: در این همایش شهروندان توتکابنی به طول سه کیلومتر پیاده‌روی کردند.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در توتکابن برگزار شد+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» علی فرهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، به مناسبت آخرین روز هفته هوای پاک و با شعار «هوای پاک و سلامت» با حضور اقشار مختلف مردم، در شهر توتکابن برگزار شد، اظهار کرد: این همایش پیاده‌روی در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی در پارک ساحلی شهر توتکابن برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان مسیر پیاده‌روی را از مقابل شهرداری تا انتهای بلوار و از آنجا به سمت پارک ساحلی به طول سه کیلومتر طی کردند، گفت: در پایان نیز برنامه‌های مفرح با حضور هنرمندان و صدا سیما مرکز گیلان برگزار شد و به شماری از شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه جوایزی اهدا شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودبار ادامه داد: این همایش باهدف اشاعه فرهنگ زیست‌محیطی، حفظ هوای پاک و همچنین به‌منظور ارتقای بنیه جسمی، تأمین سلامت مردم، دوری از کم‌تحرکی، ایجاد نشاط و شادی در جامعه، با همکاری ستاد گرامی داشت هفته هوای پاک بخش رحمت‌آباد و بلوکات شامل ارگان‌های مختلف چون بخشداری رحمت‌آباد، شهرداری توتکابن، محیط‌زیست، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و آموزش‌وپرورش برگزار شد و مردم با در دست‌داشتن پلاکاردهایی با مضمون شعارهای زیست‌محیطی بر حقوق شهروندی خود مبنی بر برخورداری از هوای سالم تأکید کردند.

به گفته فرهی در پایان مراسم نیز ضمن پذیرایی از شرکت‌کنندگان باهمت شبکه بهداشت شهرستان نسبت به انجام آزمایشات سلامتی شرکت‌کنندگان اقدام شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه