اسماعیل میرغضنفری خبر داد؛

به طرح های قابل اجرای اشتغالزایی در رودبار جوایز نفیس اهدا می شود

فرماندار رودبار گفت: افرادی که در راستای اشتغالزایی شهرستان طرح های قابل اجرا ارائه کنند جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

به طرح های قابل اجرای اشتغالزایی در رودبار جوایز نفیس اهدا می شود

به گزارش ۸دی، اسماعیل میرغضنفری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور معاون مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد با بیان اینکه ساماندهی امور جوانان از موضوعات مهمی است که مورد اهتمام نظام و دولت است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با تمام توان تمام ظرفیت خود را بکار بسته است تا وضعیت معیشت و اشتغال جوانان را بهبود بخشد.

وی افزود: با حمایت و مساعدت دولت تدبیر و امید رویکرد ایجاد فرصتهای شغلی و اشتغالزایی اکنون به سمت شغلهای مولد و پایدار رفته است تا جوانان خلاق، تحصیکرده و پرتلاش ما که بیکار هستند بعد از دریافت تسهیلات بانکی، بیکار بدهکار نباشند.

فرماندار رودبار ادامه داد: در شهرستان رودبار که فرصتها و قابلیتهای زیادی در زمینه های صنعتی، تولیدی، کشاورزی، دامداری، گردشگری، خدمات، حمل و نقل و دیگر بخشها وجود دارد باید براساس واقعیتها و توانمندیها برای فراهم ساختن فرصت اشتغال مولد بهره گیریم.

وی با بیان اینکه برای توانمندسازی و ایجاد فرصتهای اشتغال علاوه بر بخشهای متولی علم و دانشگاه را نیز به مدد گرفته ایم اظهار کرد: اشتغال و کارآفرینی از آنچنان حساسیت بالایی برای ما برخوردار است که افرادی که در راستای اشتغالزایی شهرستان طرح های قابل اجرا ارائه نمایند جوایز نفیسی در یافت خواهند کرد.

فرماندار رودبار همچنین اجرای طرح روستای بدون بیکار اسطلخ جان را طرح و ایده مناسبی در راستای اشتغال بومی محلی ذکر کرد و گفت: با تغییر نگاه جوانان به اشتغال، سایر اعضای ستاد ساماندهی با تعریف و تدوین طرح های متناسب و مرتبط در حوزه های خود، زمینه اشتغال متقاضیان و بیکاران را فراهم کنند.

میرغضنفری خاطر نشان کرد: یکی از برجستگیها و ویژگیهای خاص شهرستان رودبار در مقوله اشتغال و تولید این است که در مسیر رشت قزوین، نزدیکی به پایتخت و کشورهای آسیای میانه قرار دارد و فرصت مناسبی برای عرضه محصولات تولیدی و فروش دارد.

فرماندار رودبار همچنین گفت: تمام رودباریهای توانمند، سرمایه گذار و صاحب ایده که برای ارتقای وضعیت اقتصادی، اشتغال و معیشت این شهرستان گام و قدمی بردارند مورد استقبال و حمایت و همراهی مسوؤلان شهرستان قرار خواهند گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه