مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

نفاق سیاسی برای براندازی حکومت اسلامی تلاش می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان افراد با نفاق سیاسی را خطرناک‌ترین دشمن خواند و گفت: باید با نفاق سیاسی که برای براندازی حکومت اسلامی تلاش می‌کند جنگید و آنها را به مردم شناساند.

نفاق سیاسی برای براندازی حکومت اسلامی تلاش می‌کند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بالاچاف لنگرود در مسجد شهدای بالا چاف اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های محوری شخصیت شهدا و مجاهدان فی‌سبیل‌الله صداقت و اخلاص آنها در جهاد و مبارزه با دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا با الگوگیری از اخلاص شهدای کربلا ماندگار شدند، افزود: بعضی‌ها به میدان نبرد وارد شدند و از آنجا که ایستادگی نکردند و خلوص نیت نداشتند از مسیر انقلاب خارج و به فراموشی سپرده شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان جامعه امروز را نیازمند جهاد با اخلاص برای مبارزه با استکبار و ظالم دانست و تصریح کرد: در میدان جهاد، نفاق سیاسی خطر جدی برای حکومت‌های توحیدی و اسلامی به شمار می‌رود.

وی تضعیف حاکمیت دینی و حکومت اسلامی و انحراف مردم و جامعه اسلامی را از کارکرد مهم نفاق سیاسی دانست و ادامه داد: افراد دارای نفاق سیاسی روی خط عوام فریبی حرکت می‌.

معتمد با بیان اینکه افراد مذکور به دنبال محدود کردن اختیارات ولی فقیه هستند، افزود: افراد دارای نفاق سیاسی تظاهر به دین اسلام کرده و به دنبال جدایی دین از سیاست هستند.

وی اضافه کرد: برخی سخن از صلابت، دشمن‌شناسی و … می‌زنند اما به دنبال ارتباط برقرار کردن با بیگانگانی هستند که امام راحل فرموده بود اینها دشمن انقلاب و اسلام هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: در طول تاریخ افراد با نفاق سیاسی مشاهده می‌کنیم که پیشتازی در انقلاب و منصب‌داری و دینداری داشتند اما به موجودات خطرناکی برای نهضت رسول‌الله و انقلاب و امام تبدیل شدند و با ادبیات دشمن به مقام معظم رهبری حمله می‌کنند.

وی با اشاره به ایجاد شکاف نظری و تئوری در افکار و اندیشه‌های افراد دارای نفاق سیاسی، تصریح کرد: این افراد آلوده به افکار غیر توحیدی با شکاف روحی و ایمانی شدند و در لایه‌های دولتی متبلور و بارور می‌شوند و به غارت بیت‌المال می‌پردازند که باید مواظب بود.

معتمد با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس با بصیرت به میدان نبرد رفتند و از سرزمین خود دفاع کردند، افزود: امروز نیاز جامعه ما به بصیرت است تا خائن از خادم تشخیص داده شود.

وی رسالت عظیم قرآن را هدایت و سعادت بشر خواند و خاطرنشان کرد: افراد با نفاق سیاسی خطرناک‌ترین و سخت‌ترین دشمن جامعه مسلمانان هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یادآور شد: کسانی که به سفره‌ شهدا دست‌درازی کنند نه تنها خدمتگزار جامعه نیستند بلکه خون مقدس شهدا را پایمال و تبعیض طبقاتی ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به کسانی که دشمن را مقدم می‌دارند و ترقی و پیشرفت جامعه را تنها نزد بیگانگان می‌بینند، گفت: امام(ره) فرمود آمریکا باید نابود و صهیونیسم محو شود.

معتمد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی از ناحیه نفاق سیاسی در خطر جدی است، متذکر شد: باید با نفاق سیاسی که برای براندازی حکومت اسلامی تلاش می‌کند سخت گرفت و جنگید و آنها را به مردم شناساند و منزوی کرد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه