۸دی نشانه ولایتمداری و غیرت مردم گیلان/ این از رافت حکومت اسلامی است که سران فتنه تا کنون اعدام نشده اند

حداد عادل با اشاره به برخی صحبتها راجع به آزادی سران فتنه، گفت: در هیچ کجای دنیا با کسانی که امنیت و نظم جامعه را برهم میزنند، همچین برخوردی نمیکنند و عموما با قاطعیت آنها را اعدام میکنند اما این از رافت حکومت اسلامی است که این افراد تا کنون اعدام نشده اند.

۸دی نشانه ولایتمداری و غیرت مردم گیلان/ این از رافت حکومت اسلامی است که سران فتنه تا کنون اعدام نشده اند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، غلامعلی حداد عادل در جمع مردم گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت به مناسبت سالروز گرامیداشت حماسه ۹دی با اشاره به اینکه مردم گیلان همواره در تمامی میدانهای انقلاب حضور موثر و سرنوشت ساز دارند اظهار کرد: اجتماع  پرشور، با ایمان و باغیرت مردم گیلان در روز ۸دی نشان از ولایتمداری و غیرت مردم این سرزمین دارد.

وی میرزاکوچک خان را افتخار ملت ایران نامید و افزود:۹دی انفجار خشم مقدس مردم علیه فتنه گران بود.

وی با تاکید بر اینکه ۹دی شکستن بغض فروخورده مردم علیه کسانی است که حرمت سید الشهدا را زیر پا گذاشتند تصریح کرد: پیام ۹ دی را نباید فراموش کرد و همواره این روز را باید عزیز داشت.

حداد عادل با مروری بر حوادث  فتنه ۸۸ پس از انتخابات تصریح کرد: ۹ دی نشان داد هرفردی در برابر ساحت مقدس سیدالشهداء(ع) بایستد، نابود می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس  بیان اینکه حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ۸۸ یک رویداد مهم بود، بیان کرد: این حد نصاب تاریخی است چراکه در کشورهای مدعی دمکراسی در غرب گاهی این میزان به ۵۰ درصد هم نمی رسد.

وی با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی به برکت مردم سالاری دینی ارائ مردم محفوظ است گفت: اما گروهی در انتخابات ۸۸ اجازه نداند شکوه انتخابات ۸۸ در ذائقه مردم بماند و از همان روز انتخابات نغمه ای دیگر ساز کردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با این توضیح که آنان که دم از قانون می زدند و رقیب خود را قانون شکن می دانستند مردم را دعوت به آشوب کردند اظهار کرد: طرفداران همان کسانی که خود را قانون مدار می نامیدند اماکن عمومی را آتش زدند شیشه ها را شکستند و امنیت عمومی را مختل کردند .

حداد عادل تاکید کرد دشمنان نظام باید بدانند که مردم در برابر تهدیدهای دشمنان متعهدانه ایستادند و استقلال خود را با هیچ چیز معامله نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تصریح بر اینکه در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که قبل از شمارش ۴۶ هزار صندوق  یکی از نامزدها در مصاحبه  با خبرگزاری‌های داخلی و خارجی اعلام کند که با اختلاف زیاد پیروز انتخابات می شود خاطرنشان کرد: این افراد بزرگترین لطمه را به نظام زدند و چهره نظام را با این تهمت بزرگ بدنام کردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با تصریح بر اینکه مردم با حماسه ۹دی نشان دادند که امام حسین (ع) مظهر آرمانهای اسلامی است افزود: ۹ دی نشان داد که انقلاب برای ملت است و این ملت اجازه نمی دهند احدی به ساحت مقدس سید الشهدا اهانت کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ۹۲ به دهان فتنه گران مشت کوبیدن افزود: حوادث سال ۸۸ دعوایی بر سر مسائل سیاسی و اقتصادی نبود.

وی ۹دی را آتش فشانی از اجتماع خودجوش مردم در سراسر ایران دانست و گفت: ۹دی پیامی بود به بازی خورده ها و مزدوران داخلی انان که فکر می کردند با جمعیتی در خیابان کار انقلاب تمام است.

حداد عادل همچنین با اشاره به برخی صحبتها راجع به آزادی سران فتنه، تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا با کسانی که امنیت و نظم جامعه را برهم میزنند، همچین برخوردی نمیکنند و عموما با قاطعیت آنها را اعدام میکنند اما این از رافت حکومت اسلامی است که این افراد تا کنون اعدام نشده اند.

 نماینده مردم تهران  ۹دی را  دلیل نا امیدی استکبار در تاثیر فتنه در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : مردم در حماسه ۹ دی با اقیانوس عزم و اراده و با ایمان و بصیرت و ولایت‌پذیری در برابر دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای و با تاکید بر اینکه مردم اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها دوباره مقدرات ما را به دست بگیرند تصریح کرد: مردم ایران استقلال و عزت خود را با رفاه مادی و ظاهری معاوضه نخواهند کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۹۲ و اعتماد آنان به محفوظ بودن رای توطئه ای دشمنان را باطل کرد گفت: این انتخابات با تفاوت یک درصد آرا و با ۳۰۰ هزار رای به مرحله دوم کشیده نشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه