رئیس ستاد مدیریت بحران ماسال در گفتگو با 8دی:

۵ روستای ماسال در انتظار توزیع نفت سفید هستند / تمامی راه های اصلی و فرعی ماسال باز است

فرماندار ماسال گفت: پنج روستا با کمبود نفت مواجه هستند که آن هم به دلیل مشکل در توزیع نفت به دست مردم نرسیده است.

۵ روستای ماسال در انتظار توزیع نفت سفید هستند / تمامی راه های اصلی و فرعی ماسال باز است

محمود قاسم نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه میزان بارش ها در ماسال به اندازه ای نبوده است تا خسارات های جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد، اظهار داشت: در جریان برف اخیر تنها برخی از معابر اصلی و روستاهای شهرستان مسدود شده اند.

وی با بیان اینکه راه های مسدود شده بیشتر در حاشیه شهر های ماسال اتفاق افتاده است، افزود: تلاش های نیروهای شهرداری، راهداری و بخش خصوصی در حال بازگشایی راه های بسته شهرستان هستند.

فرماندار شهرستان ماسال با بیان اینکه در بازدید های میدانی از شهرستان مشکل خاصی مشاهده نشده است، گفت: موردی در سطح شهرستان با قطعی آب، برق و گاز برخورد کرده ایم که آن هم با تلاش همکاران ما در ادارات مربوطه رفع شده اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ماسال با اعلام اینکه روز گذشته با قطعی برق در مناطق وسیعی از این شهرستان همراه بوده ایم، اظهار کرد: در پی اعلام مردم مناطق قطعی برق با توجه به توزیع نیرو در سطح شهرستان رفع شده و اکنون همه ی خانوار های ماسال برق دار هستند.

مقام عالی دولت در ماسال تنها به قطعی یک مورد گاز خانوار در یکی از روستاهای بخش شاندرمن اشاره داشت و گفت: الحمدلله در خصوص گازرسانی به مردم شهرستان تاکنون با افت فشار یا قطعی آن مواجهه نشده ایم.

قاسم نژاد تنها مشکل حاد شهرستان را مسئله توزیع نفت سفید دانست و گفت: اکنون پنج روستای ماسال هستند که با کمبود نفت مواجه هستند که آن هم به دلیل مشکل در توزیع آن هنوز به دست مردم نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم روستاها باید این اجازه را به اپراتورهای توزیع نفت بدهند، گفت: مردم به دلیل سردی هوا و بارش های برف از اینکه نفت سفید کم بیاورند به شبکه توزیع نفت هجوم می آورند که من اعلام می کنم نفت به اندازه کافی وجود دارد و تنها رساندن آن کمی صبر مردم عزیز را می طلبد.

فرماندار ماسال در ادامه با بیان اینکه با مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی در این خصوص صحبت هایی شده است، افزود: ماسال زیر نظر شبکه توزیع نفت سفید صومعه سرا قرار دارد و فروشنده های عامل پخش را با اضافه کردن نیرو تقویت کرده ایم تا توزیع نفت در سطح شهرستان سرعت پیدا کند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ماسال با اشاره به باز بودن تمامی راه های اصلی این شهرستان، گفت: اکثر راه های روستایی ماسال بازگشایی شده اند و ما در آمد و شد خودرو ها مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه یک روستا در ماسال است که احشام در برف گرفتار شده اند، گفت: با اداره راه و شهر سازی هماهنگ شده تا در فراغت کار مسیر منتهی به آن روستا را نیز برف روبی کند تا سلامت احشام نیز در خطر نباشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه