نماینده لاهیجان و سیاهکل مطرح کرد:

ضرورت مبارزه دولت با قاچاق کالا و ارز / استکبار جهانی قاچاق لوازم آرایشی را بر ما تحمیل می کند

نماینده مجلس، دولت را به مبارزه با قاچاق کالا و ارز وادار کرد و گفت: قاچاق کالاهای آرایشی و بهداشتی جز فشارهای استکبار جهانی به ایران است.

ضرورت مبارزه دولت با قاچاق کالا و ارز / استکبار جهانی قاچاق لوازم آرایشی را بر ما تحمیل می کند

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی، قاچاق کالا و ارز را برای اقتصاد پایدار کشور سم اساسی دانست و گفت: قاچاق کالا ها و خدمات به طور کلی اقتصاد و اشتغال کشور ها را مورد هدف قرار می دهد.
وی با بیان اینکه کشور های متهاجم قاچاق کالا و ارز را پایه ای برای به انزوا کشاندن مردم بکار می برند، افزود: کشورهای مستکبر به وسیله هم پیمانانشان برای به زانو در آوردن مردم در همه عرصه ها دست به هر کاری می زنند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی قاچاق کالا و ارز را برای هر کشوری را زیان آور توصیف کرد و گفت: ضررهایی که کشور ما در حوزه قاچاق کالا و ارز متحمل شده از بسیاری از کشورهای منطقه بیشتر نیز می باشد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی قاچاق کالاهای آرایشی و بهداشتی را جز فشارهای استکبار جهانی به ایران بر شمرد و اظهار کرد: در راستایی پیشگیری از ورود قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی برنامه هایی را در دست اقدام داریم.
نیکفر نقش دولت را در بازداشتن از ورود کالاهای قاچاق را مهم برشمرد و گفت: دولت باید در اجرای مبارزه با قاچاق کالا و خدمات موفق تر عمل کند.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اگر موانعی است دولت باید آن را به مجلس انتقال دهد، گفت: مجلس و دولت باید موانع قانونی را با دست به دست هم دادن حل کنند تا مردم متضرر تصمیمات ناصحیح ما نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه