سردار عبدالله پور در یادواره شهید اتابه:

ایران حرف اول را در منطقه می زند / داعش در آستانه ی نابودی است / آمریکا بیخود می گوید همه گزینه ها روی میز است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آمریکا بیخود می گوید همه ی گزینه ها روی میز است، آنها تنها قصد ایجاد دلهره و ترس دارند، اصلا میزی در کار نیست!

ایران حرف اول را در منطقه می زند / داعش در آستانه ی نابودی است / آمریکا بیخود می گوید همه گزینه ها روی میز است

به گزارش ۸دی، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم،  پاسدار شهید محمد اتابه،  شامگاه امروز با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم، مسئولین سپاه قدس گیلان سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و مردم شهر رشت،  در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک مهر رشت برگزار شد.

سردار محمد عبدالله پور در این مراسم در وصف شهید اتابه اظهار داشت : مقام معظم رهبری این شهدا را « اولیاء اللّه» می داند، این نشان می دهد که این شهدا انسان های معمولی مانند من و شما نیستند، ما به عنوان پاسداران انقلاب باید قدر لباسی که به تن داریم را بدانیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خاطره ای از امام راحل (ره) مطرح کرد : در زمان جنگ وقتی تعدادی از فرماندهان خدمت امام رسیدند و از کمبود مهمات گله کردند ایشان سر به زیر انداختند و پس از سکوتی کوتاه فرمودند ؛« برای عده ای از شما پاسداران مخلص اسلام در لوح محفوظ خدا جایگاه ویژه ای ثبت شده است. »سخنان امام حکایت از این دارد ،آن هایی می توانند نمره ی قبولی بگیرند که مانند شهید اتابه این گونه از خود گذشتگی و ایثار کنند.
وی با بیان خاطره ای از آیت اللّه بهجت (رضوان الله علیه)  گفت : در زمان جنگ فردی بود که همواره اعتراض بر این داشت که چرا آقای بهجت هیچ موضعی نسبت به امام نمی گیرد، هرچه به او می گفتند ایشان اگر حرفی نمی زنند نمی خواهند مطرح شوند قبول نمی کرد، تا اینکه روزی به محضر ایشان رفت اما زمانی که مقداری با ایشان صحبت کرد،  مردد شد،  قبل از اینکه اعتراضش را به گوش ایشان برساند عده ای از بنیاد شهید برای دادن گزارشی از تعداد شهدا و جانبازان خدمت حضرت رسیدند، زمانی که آنها گزارش را می خواندند آقای بهجت مثل ابر بهار اشک می ریخت و دعا می کرد خدایا این آیت اللّه  را حفظ کن،  چرا که اگر او نبود ، مردم اینقدر با ایمان نبودند، آن شخص پس از آن دیدار گفت؛ پاسخم را از اشک های خالصانه حضرت بهجت گرفتم.
عبدالله پور با تاکید بر قدر و منزلت شهدا در نزد پروردگار، افزود: حضرت آیت الله بهجت فرمودند،  خدا در رسیدگی به حساب بندگانش در روز قیامت آن قدر سختگیری نمیک ند و تشکیلاتی قائل نمی شود،  وقتی به حساب همه رسیدگی کرد به شهدا می گوید شما باید آن قدر از من تقاضا داشته باشید تا بتوانیم رضایت شما را جلب کنم.
فرمانده سپاه گیلان با تأکید بر اینکه ایران در منطقه از نظر قدرت نظامی حرف اول را می زند گفت : قدرت آمریکا تکنولوژی و قدرت عربستان پول است که با آن دهان دبیر کل سازمان ملل را در برابر کشتن صدها کودک بی گناه یمنی بست، اما بنا بر فرمایش امام مظهر قدرت کشورِ ما شهدایی هستند که بی منت و با گذشتن از عزیزترین هایشان در راه دفاع از مظلوم به پا خواستند.
عبدالله پور با بیان اینکه هدف داعش ایران و انقلاب است تصریح کرد: تمام این نقشه ها از سوی نظام سلطه ی جهانی و برای از بین بردن انقلاب اسلامی ماست، و هیچ نیرویی بجز بسیج و سپاه ایران یارای مقابله با این مستکبرین را ندارد،  ما بحمداللّه امروز در آستانه ی نابودی این گروهک تکفیری هستیم.
وی افزود: امروز نظام سلطه، آمریکا، اروپا و شیوخ عرب با هم متحد شده اند اما نتوانسته اند در برابر قدرت الهی این شهدا کاری از پیش ببرند، امروز ایران مانند یک مبصر کلاس ورود و خروج امریکایی ها از خلیج فارس را تحت کنترل دارد.
عبدالله پور تصریح کرد: احدی جرأت مقابله با ایران را ندارد! آمریکا بیخود می گوید همه ی گزینه ها روی میز است، آنها تنها قصد ایجاد دلهره و ترس دارند، اصلا میزی در کار نیست!
فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان صرف نشستن در مجلس شهدا را پاسداری از خون ایشان ندانست و تأکید کرد : برای حراست از راه شهدا باید مانند ایشان عمل کنیم،  این شهدا بهترین نوع تبعیت از امام زمان را به ما می آموزند. اگر شخصی در هر کسوتی سازش با دشمن و نظام سلطه را در پیش بگیرد از شهدا دور شده است و می بایست با او مقابله کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه