مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

دشمن درصدد القای شبهات دینی و مذهبی در تفکر و باور آحاد جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: دشمن امروز درصدد القای شبهات دینی و مذهبی در تفکر، باور و فرهنگ آحاد جامعه است.

دشمن درصدد القای شبهات دینی و مذهبی در تفکر و باور آحاد جامعه است

به گزارش ۸دی ، حجت الاسلام جمال یاری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی فومن که در سالن شهید بهشتی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت در این سازمان فرصتی مغتم برای ارائه خدمات در راستای تبلیغ دین و مذهب است.

وی به برخی از اولویت ها و سیاست های کاری این سازمان اشاره کرد و گفت: تبلیغات دینی یک وظیفه همگانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید تبلیغات در زمینه دین و مذهب را مربوط به یک قشر و طبقه خاص دانست، اظهار کرد: دین پرستی به صورت فطری در درون انسان ها وجود دارد و بر همین اساس تبلیغات دینی قبل از انقلاب نیز وجود داشته است.

وی راه اندازی سازمان تبلیغات اسلامی را در راستای نهادینه کردن تبلیغات دینی برشمرد و یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی با سه اصل حمایت، هدایت و نظارت راه اندازی شده است.

حجت الاسلام یاری با اشاره به گسترش تبلیغات نادرست و خطرات و برنامه های انحرافی رسانه های جهانی برضد اسلام، افزود: دشمنان درصدد القای شبهات دینی و مذهبی در تفکر، باور و فرهنگ آحاد جامعه هستند.

به گفته این مسئول در طی این سال ها بسیاری از نِهله های انحرافی به نام دین با دین جنگیدند لذا باید با استفاده از شرایط موجود و پیشرفت های تکنولوژی و ارتباطات رسالت تبلیغ صحیح دین را به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات باید به صورت هدفمند انجام شود، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل شود که سرمایه مشترک بین مردم جامعه که همان دین بوده از انحراف و بیراهه رفتن حفاظت و حراست شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه سرپرست جدید این نهاد در شهرستان فومن، تأکید کرد:خوشبختانه موفقیت های خوبی در راستای ادای وظیفه و تکلیف در حوزه تبلیغات اسلامی شهرستان های فومن و شفت کسب شده است.

وی با بیان اینکه در سال های ابتدایی تنها چهار شهرستان گیلان دارای دفتر تبلیغات اسلامی بود، افزود: یکی از سیاست ها و اولویت های سازمان تبلیغات راه اندازی دفتر در شهرستان های دارای ریشه مذهبی و دینی بود.

حجت الاسلام یاری به محدود بودن امکانات در سال های گذشته در این زمینه اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دفتر در شهرستان فومن شاهد حرکت های مطلوب در حوزه تبلیغات اسلامی بودیم.

وی ساخت ۱۵ خانه عالم در طی بیش از یک دهه در این شهرستان را از جمله این فعالیت ها عنوان و خاطرنشان کرد: این خانه های عالم جهت استقرار روحانیان در راستای تبلیغات دینی احداث شده است.

حجت الاسلام یاری با بیان اینکه تغییر و تحول در سطوح مدیریتی جزء الزامات و ضروریات هر دستگاه و نهادی است، تصریح کرد: به دلیل اینکه سازمان تبلیغات اسلامی زیرنظر مقام معظم رهبری فعالیت کرده و به صورت وزارتخانه ای عمل نمی کند دوران مدیریتی مدیران در این سازمان با سایر نهادها متفاوت است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه