نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

مجلس به فعالان فتنه رأی اعتماد نمی‌دهد / افراد دخیل در فتنه مطمئن باشند که رأی نمی آورند

نماینده مردم آستارا گفت: کسانی که در فتنه نفش داشته اند و اسنادی درباره‌ی نقش آنها در فتنه وجود دارد بدانند که از مجلس رأی اعتماد نخواهند گرفت.

مجلس به فعالان فتنه رأی اعتماد نمی‌دهد / افراد دخیل در فتنه مطمئن باشند که رأی نمی آورند

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه برخی از وزرای معرفی شده به مجلس نتوانستند حد نصاب رای اعتماد را از نمایندگان مجلس نهم کسب کنند، اظهار داشت: مجلس دهم تجربه رای اعتماد به وزرا را ندارد اما به یقین این مجلس حساس تر از مجلس های پیشین نسبت به وزرا موضع خواهد گرفت.

وی تبری جستن وزرا از فتنه را خط رد یا تایید بر وزارتشان دانست و افزود: کسانی که در فتنه و اغتشاشات سال ۸۸ به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند مجلس یقینا به آنها رای نخواهد داد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی جناح بندی را در کشور امری عادی دانست و گفت: جدای از خط بندی ها و جناح بندی ها، مسائلی در کشور وجود دارد که سره را از ناسره جدا می کند.

داداشی با اشاره به اینکه فتنه فارق از هرگونه مسایل جناحی است، اظهار کرد: حضور و عامل بودن در فتنه ۸۸ ربطی به جناح بندی سیاسی ندارد و هر کسی در جریان فتنه دخیل بوده است نباید به وی اعتماد کرد.

وی خطاب به وزرای پیشنهادی که در جریان فتنه دخیل بوده اند و اسناد واقعیت‌ها را برشمرده است، گفت: هر کسی که به سیاست آشنا باشد متوجه می شود که منظورم چه کسی است و بدانند که این افراد رای نخواهند آورد.

داداشی با بیان اینکه انقلاب خواهان وزرایی دلسوز و ولایی گفت: انقلابیون و کسانی که برای این کشور خون دل خورده اند حامی فتنه گران و وزرای فتنه جو نخواهند بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس پاسخگویی به مطالبات مردم را شرط دیگر تایید وزرا دانست و افزود: ما یکسری مطالبات را از سوی مردم داریم که باید وزرا برای وزود به وزراتخانه به این سوالات پاسخ صحیح و قانع کننده ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه وزیر باید در صدد حل مشکلات مردم در راستای وزارتخانه خود باشند، خاطرنشان کرد: معلمان گرفتاری های زیادی دارند و در همه ی کشورها معلمین جایگاه بالایی دارند اما در کشور ما برعکس است و کمترین حقوق را برای معلمین در نظر می گیرند.

داداشی با بیان اینکه خرید چند توپ و تور و راهی کردن ورزشکاران به مسابقات بین المللی و جهانی تنها امور محوله به وزارت ورزش و جوانان نیست گفت: کدام عملکرد وزیر در حوزه جوانان مورد تایید خود و جوانان است؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کسی که سال 88 در تحصن شرکت و برای براندازی نظام تلاش کرده حق ندارد وزیر دولت نظام جمهوری اسلامی شود. در هیچ کشوری مخالفین نظام در پست های مهم بکارگیری نمی شوند. اگر آقایان که البته توان براندازی نظام را ندارند متنبه شده اند می توانند جای دیگری به کشور خدمت کنند.
در حاشیه