از سوی معاون وزیر راه صورت گرفت؛

چهارمین وعده‌ وزارت راه برای بریدن یک روبان / حسرت افتتاح بیمارستان بر دل مردم آستارا

معاون وزیر راه وعده داد عملیات احداث بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا تا پایان آبان ماه به اتمام برسد.

چهارمین وعده‌ وزارت راه برای بریدن یک روبان / حسرت افتتاح بیمارستان بر دل مردم آستارا

به گزارش ۸دی، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور در سفر روز گذشته خود به آستارا از بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابی در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید  وعده داد عملیات احداث بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا تا پایان آبان ماه به اتمام رسیده و تحویل وزارت راه و شهرسازی شود.

علیزاده ۱۱ بهمن ماه سال گذشته وعده داد بود این بیمارستان نیمه نخست سال ۹۵ به بهره برداری برسد (+).

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ۲۷ فروردین ماه ۹۴ و در جریان بازدید از این بیمارستان وعده داده بود بیمارستان جدید آستارا به زودی افتتاح شود(+).

بیمارستان آستارا یکی از ضروری‌ ترین نیازهای منطقه است و و به گفته‌ی مسئلولان وزارت راه بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مسئولان امر بارها وعده افتتاح آن را داده بودند و سال گذشته نیز مسئولان وزارت راه ادعا کردند این پروژه در تیر ماه ۹۴ به بهره‌برداری برسد(+).

این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در چهار طبقه احداث شده که از بخش‌های مختلف درمانی برخوردار است. عملیات احداث بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستار از سال ۸۷ آغاز شد و بالغ بر ۲۴۴ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه