نماینده مردم آستارا در مجلس:

امیدوارم اردوغان سر عقل آمده باشد / ترکیه نقش مهمی در ویرانی سوریه داشته است

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: با توجه به تجارب و تنش های داخلی اخیر در ترکیه امیدواریم اردوغان و سران ترک دوست را از دشمن تشخیص دهند.

امیدوارم اردوغان سر عقل آمده باشد / ترکیه نقش مهمی در ویرانی سوریه داشته است

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص آینده سیاسی دولت ترکیه اظهار کرد: با توجه به اینکه تنش های سیاسی و کودتای نافرجامی که در این کشور بوجود آمده انتظار می رود که دولت ترکیه سر عقل آمده باشد.
وی به حمایت این دولت از تروریسم و نقش آفرینی های ناهنجار در منطقه اشاره داشت و اذعان کرد: این دولت با توجه به تعاملی که با عربستان و رژیم صهیونیستی دارد و از طرفی که نقش بسزایی در ویرانی های سوریه داشته، نقد هایی را به کشور ترکیه وارد کرده است.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به کودتای اخیر در ترکیه اشاره داشت و افزود: مواضع ای که دولت ایران از دستگاه دیپلماسی در منطقه داشت، احساس می کنم که سران آن کشور بر سر عقل آمده باشند و دوست را از دشمن تشخیص بدهند.
داداشی به ضرورت تشخیص دولت اردوغان به دوستان و دشمانش تاکید کرد و گفت: این دولت باید قدرت تشخیص اینکه چه کشور های قصد تخریب و چه کشور هایی قصد دوستی با دولت و ملت آنها را دارند را داشته باشد.
وی در پایان با ابراز امیدواری از عاقل شدن اردوغان و سیاستمداران آن کشور گفت: با توجه به سرنوشتی که این دولت با آن دست و پنجه نرم کرده، امیدوارم سران ترک و اردوغان عاقل شده باشند و اقدام شایسته تری را نسبت به گذشته در پیش بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه