کاروان پیاده زائرین دانشجویی گیلان عازم کربلا شدند

مسئول ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات گیلان، گفت: ۱۱۰ زائر دانشجوی گیلانی در قالب «کاروان پیاده از نجف تا کربلا» صبح امروز عازم کربلای معلی شد.

کاروان پیاده زائرین دانشجویی گیلان عازم کربلا شدند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، حمیدرضا محمدی از اعزام ۱۱۰ نفر از دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه های گیلان و فعالان فرهنگی استان به کربلای معلی خبرداد و اظهار کرد: این دومین سفر پیاده ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات گیلان به کربلای معلی است.

وی با بیان اینکه هزینه سفر برای هر دانشجو ۶۸۴ هزار تومان است، مشارکت دانشجویان در بازسازی و عمران عتبات و عالیات را یکی از اهداف این طرح عنوان کرد.

مسئول ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات گیلان، افزود:  این کاروان دانشجویی ساعت ۵ و نیم صبح امروز از محل حسینیه حضرت ابوالفضل شهدای گمنام رشت، اعزام می شود.

محمدی  مدت حضور کاروان در کربلا را ۴ روز عنوان کرد و گفت: کاوران شب اربعین حریم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را درک می کند و انشالله هفتم دی ماه به گیلان باز خواهد گشت.

وی انتقال پیام و الگوی حقیقی انقلاب اسلامی به مردم عراق و گسترش و عمق بخشی به فرهنگ ناب شیعی در سطح دانشگاه های کشور را از مهم ترین اهداف این طرح دانست.

مسئول ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات گیلان با تأکید بر اینکه زائران ۲ روز در نجف ساکن خواهند شد، بیان کرد: زائران مسیر نجف به کربلا که حدود ۸۰ کیلومتر است را پیاده طی خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه