مسئول روابط عمومی اوقاف گیلان خبر داد؛

آغاز مسابقات رشته‌ی معارف قرآن کریم در زیباکنار از صبح امروز

روابط عمومی اوقاف گیلان گفت: از صبح امروز متسابقین مسابقات قرآن رقابت خود را آغاز کرده اند و تا غروب نتایج اعلام خواهد شد.

آغاز مسابقات رشته‌ی معارف قرآن کریم در زیباکنار از صبح امروز

محمد پورپیر  در گفتگو با ۸دی از برگزاری منظم مسابقات قرآن کریم توسط متسابقین در نهمین دوره‌ی مسابقات قرآن کریم در زیبا کنار خبرداد.

وی افزود: مسابقات مدیحه سرایی و اذان در روز اول مسابقات انجام شده و با مشخص شدن برگزیدگان این رشته ها و تجلیل از آنها به کار خود پایان داد.

مسئول روابط عمومی اداره‌ی کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان با بیان اینکه از صبح امروز متسابقین رشته‌ی معارف آغاز به رقابت کرده و تا غروب نتایج آن اعلام خواهد شد گفت:  حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن کریم و قاریان در رشته ی ترتیل فردا به انجام رقابت خواهند پرداخت و حافظان کل قرآن کریم و قاریان در رشته‌ی قرائت در دوم آبان به رقابت با هم خواهند نشست.

پورپیر متسابقین گیلانی در این دوره مسابقات را ۴۳ نفر عنوان کرد که ۲۰ شرکت کننده آن را خواهران و ۲۳ نفر  را برادران تشکیل داده اند.

مسئول روابط عمومی اداره‌ی کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان از حضور استاد لطفی نیا داور بین المللی گیلانی الاصل در این مسابقات خبر داد و افزود: در حاشیه‌ی این مسابقات، کلاس هایی با حضور اساتید برجسته‌ی قرآنی برای مشتاقان و قرآن آموزان گیلانی دایر شده و در حال اجراست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه