استاندار گیلان:

شهرداری با تبلیغات شهری فضای قرآنی را بر شهر حاکم کند

نجفی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد معین سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در گیلان باید بودجه لازم را به این مسابقات اختصاص دهند اذعان کرد: شهرداری با تبلیغات شهری فضای قرآنی را بر شهر حاکم کند.

شهرداری با تبلیغات شهری فضای قرآنی را بر شهر حاکم کند

به گزارش ۸دی، دکتر محمدعلی نجفی در ستاد معین برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور که در سالن اجتماعات استانداری برگزار می گردد با ابراز خرسندی از میزبانی گیلان در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: این مسابقات فضایی معنوی در استان ایجاد می کند که باید تلاش شود نهایت بهره را از این معنویات ببریم.

نجفی با بیان اینکه سال آینده، گیلان میزبان دو واقعه مهم است افزود: کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان و سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در سال ۹۵ افتخاری برای استان خواهد بود.

IMG_2148_0

وی بر ضرورت گسترش فضای آکنده از معنویت در آستانه برگزاری این مسابقات در گیلان  تأکید کرد و افزود: محافل انس با قرآن در ایام مختلف سال شور و نشاط فزاینده ای در  مردم بویژه جوانان ایجاد می کند و باید این روند با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

استاندار گیلان افزود: حضور مدیران استانی به صورت مستمر در جلسات هماهنگی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و پشتیبانی های لازم الزامی است تا میزبان شایسته سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم باشیم.

نجفی با بیان اینکه باید فضای استان را قرآنی کنیم اظهار کرد: مدیریت استان همواره از فعالیت های قرآنی حمایت و پشتیبانی لازم را با تمام امکانات خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد معین سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در گیلان باید بودجه لازم را به این مسابقات اختصاص دهند اذعان کرد: شهرداری با تبلیغات شهری فضای قرآنی را بر شهر حاکم کند.

IMG_2159

در ادامه این جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان توفیقات حاصل شده در حوزه ی قرآن را مرهون همدلی و همزبانی موجود در استان دانست و گفت:توجه ویژه استاندار به فعالیت‌های قرآنی و کسب موفقیت توسط چهره های قرآنی استان در مقاطع مختلف از عوامل میزبانی گیلان در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

حجت الاسلام ولی عادلی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی ۳۰ استان کشور در این دوره از مسابقات حضور در سال آینده خواهند داشت افزود: حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، ترتیل، قرائت، مفاهیم تخصصی، دعاخوانی، اذان، ابتهال و تواشیح از رشته‌های برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گیلان است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵۰ رسانه نیز این مسابقات را پوشش می‌دهند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پخش مستقیم مسابقات نیز در شبکه قرآن وشبکه باران انجام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه